پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در مهران

قالیشویی در مهران جزء قالیشویی های برتر استان تهران می باشد و خدمات ویژه ای را برای مجموعه خود در نظر گرفته است.
ارائه خدمات در قالیشویی سبب می شود که مشتریان راحت باشند و هر زمانی که فرششان نیاز به شستشو داشت یا دچار مشکلاتی شد به قالیشویی مراجعه کنند.

خدماتی که قالیشویی برای مجموعه خود ارائه داده است شامل موارد زیر می شود.

۱- ارائه سرویس حمل و نقل

ارائه سرویس حمل و نقل سبب می شود که وقت و انرژی مشتری در ترافیک های تهران گرفته نشود و وظیفه تحویل و گرفتن فرش ها از شما بر عهده قالیشویی می باشد‌.

۲- هزینه مناسب

قالیشویی هزینه خدماتی که به شما ارائه می دهد تا طبق نرخ اتحادیه می باشد هزینه ی آن مناسب و منصفانه می باشد.

۳- شستشوی انواع فرش ها

در قالیشویی مهران به دلیل وجود متخصصین در مجموعه توانایی شسشتو انواع فرش ها را دارند. فرش ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از فرش ها جنس و نوع نخ های آن ها متفاوت است. برخی از فرش که جزء فرش های ماشینی هستند نخ های آن ها مقداری حساس است و اگر به صورت اصولی شسته نشوند الیاف و نخ های آن ها آسیب می بینند.

۴- شستشو فرش با مواد شوینده مرغوب

شستشوی انواع فرش ها ماشینی و دستبافت در قالیشویی به بهترین نحو ممکن انجام می‌ شود و برای شستشو آن ها از مواد شوینده با کیفیتی استفاده می کنند تا فرش هنگام شستشو آسیبی نبیند و مانند روز اول براق و لطیف باقی بماند.
نوع مواد شوینده برای شستشو فرش های دستبافت و ماشینی بسیار مهم است و نمی توان فرش ها را با هر نوع مواد شوینده ای مورد شستشو قرار داد به دلیل این که زمانی که مواد شوینده با فرش برخورد می کند نخ ها فرش تحت تاثیر قرار می گیرند و همه آلودگی هایی که به خود جذب کرده اند رها می کنند اگر مواد شوینده قوی و اسیدی باشد باعث می شود که نخ ها رنگ خود را پس دهند و طرح و ظاهر فرش کم رنگ می شوند و مانند روز اول با کیفیت و پر رنگ نیستند.

قالیشویی در مهران

۵- انجام شیرازه زنی

گاهی اوقات افراد فرش هایی را خریداری می کنند که شیرازه و ریشه ندارند. فرش ها با وجود شیرازه و ریشه تکمیل می شوند و طرح و نمای خاص خود را پیدا می کنند به همین دلیل انجام شیرازه زنی در قالیشویی های معتبر و حرفه ای انجام می شود.
انجام شیرازه زنی باید به صورت حرفه ای و زیر نظر افراد ماهر و کار بلد انجام شود تا طرح و نمای فرش دچار تداخل و ایرادی نشود.

۶- پرداخت کاری فرش و تابلو فرش های دستبافت

فرش ها و تابلو فرش های دستبافت پس از بافت نخ های آن به دلیل این که کوتاه و بلند است باعث می شود که نقطه فرش به خوبی دیده نشود و تیره و کدر دیده شود.
بهترین روش برای این که باعث شویم طرح فرش های دستبافت به خوبی دیده شوند پرداخت کاری آن ها می باشد. پرداخت کاری فرش ها در قالیشویی ها به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شود و پرداخت کاری به صورت دستی هزینه آن بالا تر و گران تر می باشد.
به دلیل این که با صبر و حوصله فراوان و وقت زیادی انجام می شود.

استفاده از دستگاه های قالیشویی حرفه ای

شستشوی فرش ها در قالیشویی های حرفه ای به صورت ویژه ای انجام می شود و برای شستشو از دستگاه ها مختلفی استفاده می کنند به شرح زیر:

۱- استفاده از دستگاه های تمام اتومات

یکی از دستگاه هایی که در کارخانه های قالیشویی برای شستشو فرش های بزرگ و … استفاده می شود دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد.
فرش های بزرگ شستشو آن ها سخت و زمان گیر است و نمی توان آن ها را راحت مورد شستشو قرار داد به همین دلیل برای شستشو این نوع فرش ها از دستگاه های اتومات استفاده می کنند.
دستگاه های اتومات تمام مراحل شستشو را به صورت اتومات انجام می دهد و نیازی به کمک نیروی انسانی ندارد. تمامی مراحل ابکشی، آبگیری، شستشوی و جا به جایی و … به کمک دستگاه ها انجام می شود و فرش هنگام انجام این عملیات دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود و مانند روز اول سالم و مقاوم باقی می ماند.

۲- استفاده از دستگاه های نیمه اتومات

دستگاه های نیمه اتومات همانطور که از اسم آن پیدا است معلوم است که برای شستشو فرش ها به نیروی انسانی نیز نیاز دارد و تمام مراحل با دستگاه ها انجام نمی شود.
شستشوی این دستگاه ها نیز مانند دستگاه های دیگر با کیفیت است و فرش پس از شستشو کاملا تمیز و مقاوم باقی می ماند.
شستشو فرش ها با این دستگاه به این صورت است که انجام برخی از کار ها مانند جا به جایی فرش ها، آبگیری فرش ها و… توسط افراد انجام می شود.

۳- استفاده از دستگاه های بخار

یکی از دستگاه هایی که در قالیشویی های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه های بخار می باشد.
از این نوع دستگاه ها برای خشک کردن فرش ها استفاده می شود تا فرش در مدت زمان کوتاهی به صورت کامل خشک شود.
خشک کردن فرش ها با این دستگاه ها سبب می شود که فرش دچار ایجاد بوی نا مطبوع، پوسیدگی و… نشود و تمامی نقاط فرش به طور کامل شود.
خیس و نم دار باقی ماندن فرش ها باعث می شود که فرش دچار پوسیدگی شود و پوسیده شدن فرش سبب می شود که فرش کارآیی و ارزش خود را از دست دهد و دیگر نتوان از فرش مانند قدیم استفاده کرد.

استفاده از دستگاه های قالیشویی حرفه ای

۴- استفاده از دستگاه مکش آب

برای خشک کردن فرش ها، فرش ها را در دستگاه های بخار قرار می دهند ولی نمی توان فرش ها را زمانی که به طور کامل خیس هستند در دستگاه قرار داد ابتدا با دستگاه های مکش آب اضافی فرش را می گیرند تا فرش به طور نم دار تبدیل شود و سپس فرش را درون دستگاه بخار قرار می دهند تا فرش به طور کامل خشک شود.

معرفی خیابان مهران در تهران

خیابان مهران در شرق استان تهران قرار دارد و محله ای است که از زمان های قدیم در تهران وجود داشته است.
در این محله افراد مسن و سن دار زندگی می کنند و می توانند درباره ی گذشته این خیابان اطلاعات بیشتری به شما بدهند. خانه های این خیابان تقریبا به صورت آپارتمانی و مسکونی است و در این خیابان کمتر خانه های قدیمی و کلنگی به چشم می خورد. این خیابان در منطقه چهار تهران قرار دارد و آب و هوای آن به دلیل نزدیک بودن به کوه مناسب است و با وزش باد گرد و خاک از این خیابان دور می شود.
خیابان مهران دسترس های محلی زیادی دارد به‌ طور مثال دسترسی به تره بار، مترو، ایستگاه اتوبوس و بی آر تی، مدرسه، درمانگاه، مرکز خرید، نانوایی، اتوبان ها و… از دسترسی های محلی خیابان مهران می باشد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به خیابان مهران ایستگاه شهید زین الدین و خواجه عبدالله انصاری می باشد و دسترسی این خیابان به اتوبان های شهید صیاد شیرازی ، زین الدین، بزرگراه رسالت و بزرگراه صیاد شیرازی می باشد.
یکی از دلایلی که باعث اهمیت این خیابان شده است وجود وزرات اطلاعات می باشد به همین دلیل این خیابان از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد ترجیح می دهند در این خیابان زندگی کنند.
وجود بیمارستان هایی مانند بیمارستان رسالت و بیمارستان قمر بنی هاشم برای افراد مسن و افرادی که فرزند کوچک دارند بسیار اهمیت دارد و در هر زمانی که اتفاقی برایشان بیوفتد می توانند در سریع ترین زمان به بیمارستان ها مراجعه کنند.

معرفی خیابان مهران در تهران
همچنین خیابان مهران به پارک ها و بوستان های مختلفی دسترسی دارد و مکان خوبی برای گذراندن اوقات فراغت می باشد به طور مثال پارک زرین نعل و رسالت، بوستان میلاد، نیلوفر، تربیت و باغ مهران و… جزء فضا های سبز خیابان مهران است. در خیابان مهران درخت های کوچک و بزرگ زیادی دیده می شود که برای نمای بهتر و زیبا تر دیده شده خیابان توسط نیرو های شهرداری کاشته شده اند.

قیمت خرید و فروش منزل و مغازه ها در این خیابان مقداری بالا می باشد به دلیل این که:

۱- به ایستگاه های اتوبوس و مترو دسترسی دارد.

۲- منطقه خوش آب و هوایی می باشد.

۳- امنیت آن به دلیل وجود وزرات اطلاعات بالا می باشد.

۴- خیابان مهران جزء خیابان های عریض می باشد و رفت و آمد در آن بسیار راحت است.

تماس با ما