پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در مقدس اردبیلی

همه افراد زمانی که تصمیم به شستشو فرش های خود می گیرند به قالیشویی ها مراجعه می کنند به دلیل این که در قالیشویی ها فرش ها به بهترین شکل ممکن مورد شستشو قرار می گیرند و هیچ آسیبی به عمق و سطح فرش وارد نمی شود.
قالیشویی مقدس اردبیلی برای شستشو فرش های مشتری های خود از دستگاه های حرفه ای استفاده می کنند تا عمق فرش به طور کامل تمیز شود.
در فصل تابستان و بهار به دلیل باز نگه داشتن پنجره ها گرد و خاک، به داخل منزل وارد می شوند و بر روی سطح فرش می نشینند و اگر فرش را جارو نکشید باعث نفوذ پیدا کردن گرد و خاک به عمق فرش می شود و سطح فرش تیره و کدر دیده می شود.
قالیشویی برای شستشو فرش ها از شوینده های مناسب استفاده می کنند تا فرش پس از شستشو کاملا تمیز شود.
همچنین قالیشویی برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند و هر فرش را با توجه به تار و پود آن با درجه ی مخصوصی خشک می کنند.
به طور مثال برای خشک کردن فرش های ماشینی نمی توان آن ها را با دمای خیلی بالایی خشک کرد به دلیل این که تار و پود فرش پس از خشک شدن حالت ایستادگی خود را از دست می دهند و وز می شود.
در قالیشویی شستشوی فرش های آسیب دیده انجام نمی شود.
به طور مثال اگر گوشه ای از فرش دچار پوسیدگی یا پارگی شده باشد ابتدا اقدام به رفو و مرمت آن می کنند و سپس اقدام به شستشوی آن می شود.

قالیشویی در مقدس اردبیلی
فرش هایی که دچار پوسیدگی شده باشند آسیب بسیار زیادی دیده اند و برای شستشو آن ها باید از شوینده های خاصی استفاده شود تا از آسیب دیدن فرش جلوگیری شود.
قالیشویی مقدس اردبیلی همانند قالی شویی در گرمدره وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌ دهند و اگر در حین شستشو برای فرش شما مشکلی ایجاد شود فرش شما را به صورت رایگان رفو می کنند.
قالیشویی برای وقت و زمان شما ارزش قائل است و فرش های شما را طی سه تا پنج روز کاری درب منزل به شما تحویل می دهند.
برای تحویل فرش، فرش ها را بسته بندی می کنند تا فرش ها در حین حمل و نقل هیچ آسیبی نبینند. برای تحویل فرش ها در فصل های پاییز و بهار از کیسه های پلاستیکی استفاده می کنند تا در صورت بارش باران فرش ها خیس و نم دار نشوند. جلوگیری از نم زدن فرش ها بسیار مهم است به دلیل این که نم و رطوبت بزرگ ترین آسیب را به فرش ها وارد می کند.

خدمات قالیشویی

قالیشویی های حرفه ای و معتبر خدمات مختلفی را برای مجموعه خود در نظر گرفته اند و به مشتریان خود ارائه می دهند. خدمات شامل موارد زیر می باشد:

۱- از بین بردن لکه ها

گاهی اوقات به صورت اتفاقی ممکن است لیوان آب میوه، چای یا نوشیدنی های دیگر بر روی فرش ریخته شود. برخی از آب میوه ها مانند آب انار، آب آلبالو و… زمانی که روی فرش ریخته می شود نمی توان لکه های آن را به راحتی از بین برد و باز هم اثری از آن باقی می ماند. در این مواقع می توانید به قالیشویی اعتماد کنید به دلیل این در قالیشویی برای از بین بردن لکه ها از شوینده های مخصوصی استفاده می کنند که با یک یا دو بار شستشوی فرش با ان، لکه به طور کامل از بین می رود و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.
اگر لکه ها قدیمی باشند و مدت زمان زیادی از به وجود آمدن آن بر روی فرش می گذرد تنها روشی که می توانید آن را از بین ببرید مراجعه به کارخانه قالیشویی می باشد.

۲- خشکشویی سرویس مبلمان

سرویس مبل ها در انواع مختلفی وجود دارند به طور مثال مبل های چستر، چوبی، استیلی، سلطنتی و… انواع مبل ها می باشد ولی تنها وجه مشترک این مبل ها بدنه ی چوبی آن ها می باشد.
خشکشویی مبل ها با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام می شود که هیچ آسیبی به بدنه مبل وارد نمی کند و استحکام و مقاومت آن حفظ می شود.
همچنین برخی از پارچه های مبل ها نانو بوده اند و مبل هایی که سطح رویه آن نانو باشد به راحتی تمیز می شود ولی از بین بردن لکه های پارچه های دیگر کار سختی است و به وقت و انرژی بیشتری احتیاج است. در کل خشکشویی مبل ها توسط قالیشویی بهترین روش برای تمیز کردن مبل ها می باشد و هیچ آسیبی به بدنه و رویه مبل وارد نمی شود.

۳- دیوار شویی

برخی از افراد نزدیک به ایام عید نوروز یا ایام دیگر تصمیم به تمیز کردن دیوار های خود می گیرند. تمیز کردن دیوار های منازل توسط کارکنان قالیشویی با استفاده از دستگاه بخار شوی انجام می شود و دیوار ها کاملا سفید و براق می شود. اگر بر روی دیوار منزل شما لکه های مختلفی مانند لکه خودکار، لکه هایی که به دلیل روشن بودن شومینه به وجود آمده اند و… وجود دارند، با بخار شویی می توان تمامی لکه ها را از روی دیوار از بین برد به شرط این که رنگ دیوار شما رنگ روغنی باشد. اگر رنگ دیوار شما رنگ پلاستیکی باشد نمی توانید با بخار شویی اقدام به از بین بردن لکه ها کنید.

خدمات قالیشویی

۴- پرداخت کاری فرش های دستبافت

یکی از خدمات قالیشویی پرداخت کاری فرش دستباف می باشد. فرش های دستبافت پس از بافت به دلیل کوتاه و بلند بودن پرز ها طرح و نقشه ی فرش به طور کامل دیده نمی شود و تنها روشی که باعث نمایان شدن طرح فرش می شود پرداخت کاری فرش دستباف می باشد. پرداخت کاری فرش ها در قالیشویی به دو روش دستی و ماشینی انجام می شود. در روش ماشینی فرش با دستگاه یا ماشین پرداخت می شود و در روش دستی تمامی مراحل آن توسط افراد ماهر و با دست انجام می شود.

۵- شستشو انواع فرش ها

فرش ها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها عبارت اند از فرش های کنفی، پشمی، دستباف و… . قالیشویی شستشوی انواع فرش ها را بر عهده می گیرد و برای شسشتو آن ها از دستگاه های مکانیزه و مواد شوینده مناسب استفاده می کنند و در حین شستشو متخصصین نظارت کافی را انجام می دهند.

قالیشویی خوب از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟

قالیشویی خوب از نظر مردم ویژگی های متفاوت و گوناگونی دارد.

۱- از نظر مردم یک قالیشویی خوب و معتبر، قالیشویی می باشد که در مجموعه ی خود از افراد متخصص برای ارزیابی فرش ها قبل از شستشو استفاده کنند. ارزیابی فرش قبل از شستشو سبب می شود که اگر فرش آسیبی دیده باشد اقدام به مرمت آن شود و سپس فرش شسته شود. شستشو فرش هایی که آسیب دیده اند باعث بیشتر آسیب دیدن فرش می شود.

۲- یکی دیگر از ویژگی های خوب قالیشویی از نظر مردم است که برای شستشو هر فرش از شوینده ی مناسب فرش استفاده کنند.
فرش هایی که نو و سالم هستند مقاومتشان بیشتر از فرش هایی است که قدیمی و کهنه هستند و اگر با شوینده های قوی مورد شستشو قرار بگیرند، در حین شستشو ممکن است دچار پارگی شوند و دیگر نتوان از آن ها استفاده کرد.
به همین دلیل در قالیشویی های خوب از ارزیابان برای بررسی فرش ها قبل از شستشو کمک گرفته می شود تا فرش با شوینده ی مناسب به جنس خود شسته شود.

قالیشویی خوب از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟

۳- برخی افراد علاقه ی بسیار زیادی به فرش های عتیقه و دستبافت نشان می دهند و همیشه در تلاش هستند که از فرش های خود به خوبی مراقبت کنند.
فرش های دستبافت و عتیقه برای این که نو و زیبا دیده شوند به شستشو نیاز دارند و از نظر مردم یک قالیشویی خوب باید توانایی شسشتو فرش های دستبافت و عتیقه را به صورت حرفه ای و اصولی بتواند انجام دهد. شستشوی فرش های دستبافت و عتیقه به تخصص و مهارت خاصی نیاز دارد تا فرش در حین شستشو و بعد از شستشو دچار تغییر رنگ یا رنگ دادگی نشود.

۴- یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی از نطر مردم این است که مجموعه به مشتریان خود حق انتخاب دهد‌. شستشوی فرش ها در قالیشویی به روش های مختلفی مانند اعلاء شویی، معمولی، سفید شویی و‌‌… شسته می شود.
روش شستشو فرش در قالیشویی توسط افراد متخصص تعیین می شود ولی قبل از شروع فرایند شستشو با مشتری تماس گرفته می شود و در صورت رضایت مشتری اقدام به شستشو فرش می شود.

تماس با ما