پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در مدائن

قالیشویی مدائن جزء حرفه ای ترین قالیشویی ها می باشد و خدماتی که به مشتری های خود ارائه می دهند را به بهترین روش انجام می دهند.
همچنین برای شستشو از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته ای استفاده می کنند. نوع دستگاه بر نحوه شستشو تاثیر بسیار زیادی دارد که می توان به نکات زیر اشاره کرد:

۱- اگر دستگاه قدیمی و خراب باشد هنگام شستشو ممکن است باعث آسیب دیدن سطح فرش شود و فرش نرمی و لطافت خود را از دست می دهد.

۲- اگر از دستگاه های قدیمی استفاده برای شستشو فرش، موکت، مبل و… استفاده شود امکان آسیب دیدن بافت و گره های آن را بالا می برد و ممکن است گره های پشت فرش به راحتی آسیب ببیند و مانند روز اول استحکام نداشته باشند.

قالیشویی مدائن با تحویل دادن برگه ی ضمانت نامه، کار خود را شروع می کنند. ضمانت نامه سبب می شود که خیال مشتری بر نحوه شستشو و سالم و صحیح باقی ماندن فرش راحت باشد.
قالیشویی برای شستشو فرش ها و… از شوینده های مناسب فرش استفاده می‌ کند به دلیل این که:

۱- اگر فرش با شوینده ی مناسب تار و پود خود مورد شستشو قرار بگیرد پس از شستشو کاملا تمیز و براق می شود و تار و پود آن هیچ آسیبی نمی بیند.

قالیشویی در مدائن

۲- گاهی اوقات فرش نسبت به مواد شوینده واکنش نشان می دهد و پس از شستشو ممکن است نخ های فرش به زردی بزنند. به همین دلیل در قالیشویی قبل‌ از شستشو ابتدا فرش را بررسی می کنند و از شوینده های مناسب آن استفاده می کنند.

قالیشویی شستشو انواع فرش های ماشینی، دستباف، ابریشمی، کنفی، قالیچه و… را به عهده می گیرد.
شستشو فرش های نفیس مانند فرش های دستبافت و عتیقه به بهترین روش انجام می شود و برای شسشتو آن ها از متخصصین و افراد حرفه ای کمک می گیرند تا پس از شستشو کیفیت و ارزش فرش کاسته نشود.
فرش ها جزء لوازمی هستند که در اکثر منازل وجود دارند و افراد از آن ها استفاده می کنند. فرش ها در گذر زمان ممکن است کدر و تیره تر شوند و به شستشو نیاز پیدا کنند.
اگر تصمیم به شستشو فرش های خود گرفته اید بهترین روش شستشوی آن ها، سپردن فرش به قالیشویی می باشد. زیرا:

۱- فرش نسبت به جنس و درجه سلامتی الیاف خود شسته می شود‌ به طور مثال نمی توان فرش هایی که طول عمر بالایی دارند را مانند فرش های نو و تازه شست به‌ دلیل‌ این که فرش های قدیمی تار و پود های آن فرسوده و ساییده شده اند و اگر فشار زیادی به آن وارد شود به راحتی پاره می شود.

۲- فرش پس از شستشو با دستگاه های مخصوص خشک می شود و پس از خشک شدن دچار بوی بد یا کپک زدگی نمی شود.

۳- شستشوی فرش ها را با شوینده های معطر انجام می دهند و فرش پس از خشک شدن بوی خوبی از خود ایجاد می کند.

۴- در قالیشویی فرش ها به صورت حرفه ای شسته می شوند و هیچ آسیبی به ریشه ها، گره ها و سطح فرش وارد نمی شود.

۵- قالیشویی از اعتماد مشتریان خود سو استفاده نمی کنند و برای وقت، زمان و هزینه ی شما ارزش قائل هستند.

به همین دلایل می توانید به قالیشویی  ها برای شستشو فرش های خود اطمینان کنید.

خشکشویی مبلمان در منزل

خشکشویی مبل ها خدماتی است که قالیشویی بر عهده می گیرد. خشکشویی مبل ها در قالیشویی به روش های مختلفی انجام می شود.

۱- خشکشویی مبل در کارخانه

در این روش شما باید مبل هایتان را به کارخانه منتقل کنید تا اقدام به خشکشویی مبل هایتان شود. در این روش به دلیل حمل و نقل مبل ها و… وقت و هزینه ی بیشتری باید صرف شود به همین دلیل خشکشویی مبل ها در منزل نیز انجام می شود.

۲- خشکشویی مبلمان در منزل

خشکشویی مبل در منزل بسیار راحت و بی درد سر است و در سریع ترین زمان انجام می شود. برای خشکشویی مبل ها از دستگاه های پیشرفته آب استفاده می کنند و دیگر نیازی به آبکشی و آبگیری فرش نیست. این گونه دستگاه یک سری مخصوص دارد، که با استفاده از آن آب های اضافی مبل را از آن خارج می کنند.

برای خارج کردن آب های اضافی مبل پس از خشکشویی، باید از دستگاه های سالم و پیشرفته ای استفاده شود به دلیل این که:

۱- اگر آب های اضافی از مبل خارج نشود، ممکن است داخل مبل دچار کپک زدگی یا پوسیدگی شود و پس از استفاده ممکن است مبل دچار شکستگی شود.

۲- همچنین اگر آب اضافی از مبل خارج نشود فوم مبل استحکام خود را از دست می دهد و بر سطح مبل فرو رفتگی هایی ایجاد می شود که ظاهر خوبی را برای مبل ایجاد نمی کند.

۳- یکی دیگر از عواقب استفاده نکردن از دستگاه های پیشرفته برای خارج کردن آب های اضافی، این است که آب‌ به چوب مبل نفوذ پیدا می کند. اگر آب به چوب مبل نفوذ پیدا کند باعث پوسیده شدن چوب مبل می شود و حشراتی مانند مورچه به راحتی در چوب ها رشد می کنند.

خشکشویی مبلمان در منزل

۴- آب های اضافی اگر بر مبل باقی بماند باعث ایجاد بوی و نامطبوع می شود و همچنین باعث به وجود آمدن لکه های کوچک و بزرگی بر روی سطح مبل می شود.

بنابرین اگر تصمیم به خشکشویی مبل های خود گرفته اید حتما یک مجموعه را انتخاب کنید که از دستگاه های پیشرفته و به روزی استفاده کند تا چنین مشکلاتی برای مبل هایتان پیش نیاید.

خشکشویی مبل ها سبب می شود که پارچه مبل تمیز و براق شود و تمامی لکه هایی که بر روی آن وجود دارند کاملا از بین بروند و هیچ اثری از آن ها باقی نماند‌.

اگر بر روی مبل شما لکه های کوچک و بزرگ زیادی ناشی از ریخته شدن غذا، چای، ابمیوه و… وجود دارد خشکشویی بهترین انتخاب برای از بین بردن لکه ها می باشد.

شستشوی فرش ماشینی

شستشوی فرش های ماشینی یکی دیگر از خدمات قالیشویی مدائن می باشد.
فرش های ماشینی در تراکم های مختلفی وجود دارند و هر چقدر تراکم و متراژ فرش ها بالا تر باشد، شستشوی فرش ها سخت تر است.
اگر فرش ماشینی شما متراژ بالایی دارد برای شستشو آن حتما به قالیشویی ها مراجعه کنید به دلیل این که فرش هایی که متراژ بالایی دارند زمانی که خیس می شوند بسیار سنگین می شوند و نمی توانید به راحتی فرش را آبگیری و لول کنید.
شستشو فرش های ماشینی در قالیشویی با دستگاه های تمام اتومات انجام می شود و برای آبگیری و آبکشی فرش از دستگاه استفاده می کنند.
همچنین برای لول کردن، جا به جایی فرش و برای منتقل کردن آن به دستگاه های خشک کن از دستگاه استفاده می کنند تا مراحل شستشو و تحویل آن به مشتری در سریع ترین زمان انجام شود.
فرش های ماشینی بر عکس فرش های دستبافت هنگام شستشو دچار تغییر رنگ یا رنگ دادگی نمی شود به همین دلیل شستشو آن نسبت به شستشو فرش های دستبافت ارزان تر حساب می شود.
زمانی که اقدام به خریداری فرش های ماشینی می کنید و از آن استفاده می کنید با پرز دادن بیش از حد فرش مواجه می شوید.
برای از بین بردن یا کمتر تر کردن پرز های ان، می توانید فرش ها را شستشو دهید.

شستشوی فرش ماشینی

در قالیشویی برای از بین بردن پرز های فرش از شوینده های مخصوصی استفاده می کنند به دلیل این که:

۱- فرش پس از شستشو دچار ایجاد بوی نا مطبوع نشوند. فرش های ماشینی به دلیل این که برای ساخت آن ها از تار و پود های شیمیایی استفاده می شود اگر با هر شوینده های بی کیفیت و..‌ شسته شوند پس از شستشو بوی بدی از خود ایجاد می کنند. به همین دلیل در قالیشویی برای شستن فرش های ماشینی از شوینده های مرغوب و خوشبو استفاده می کنند.

۲- فرش های ماشینی به دلیل نوع کیفیتی که تار و پود آن ها دارد پس شستشو ممکن است کناره ها یا ریشه های آن تغییر رنگ دهند. به همین دلیل از شوینده های سفید کننده و براق کننده برای شستشو فرش های ماشینی استفاده می کنند.

در قالیشویی برای شستشو فرش های ماشینی به برخی نکات توجه می کنند به طور مثال

۱- برای شستشو فرش های ماشینی از آب سرد استفاده می کنند تا تار و پود های آن تا نشوند و حالت خود را حفظ کنند.

۲- برای خشک کردن فرش های ماشینی، فرش را در دستگاه و با درجه مناسب برای خشک شدن قرار می دهند.

۳- از مواد شوینده مناسب با جنس فرش استفاده می شود.

تماس با ما