پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی قیطریه

قالیشویی در قیطریه، که یکی از شعبه های قالیشویی شرکت مادرمی‌باشد، توانسته است خدمات زیادی را به ساکنان این محله ارایه بدهد. به طوری که آنها انتخاب دیگری برای شستشوی فرش های خود نداشته باشند و دست از شستن فرش ها در منزل خود این روش سنتی بردارند. چرا که نتیجه ای که از شستشو فرش ها در کارخانه های قالیشویی معتبر میگیریم، خیلی بهتر است.

قالیشویی قیطریه
قالیشویی قیطریه با داشتن مجوز رسمی از
اتحادیه قالیشویان، تمامی خدمات را اصولی و با بالاترین کیفیت خدمت شما انجام می دهند.
قالیشویی در قیطریه با پیشرفته ترین دستگاه ها و نیروی ماهر و باتجربه و ارائه انواع خدمات، مانند شستشو انواع فرش های ماشینی و فرش های دست بافت، شستشو فرش های ابریشمی، شستشو سرویس مبلمان، انجام رفو گری، ترمیم فرش، لکه گیری فرش و اعلاء شویی فرش و…. مشغول به کار هستند.

محله قیطریه

محله قیطریه یکی از بهترین محله های شمال شهر تهران می باشد و جز منطقه یک تهران است و آب و هوای این منطقه بسیار عالی می باشد و دلیل نامگذاری این منطقه به قیطریه، وجود پارک قیطریه در این منطقه می باشد که یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های تهران می باشد. جمعیت ساکن در این منطقه به صورت افراد بومی و قدیمی هستند که بیشتر خانه های آنها به صورت ویلایی می باشد و افراد جوانی که برای سکونت خرید آپارتمان را در این منطقه ترجیح می دهند.

اطلاع رسانی از تمام مراحل

ما در این مجموعه مشتریان را از تمامی مراحل و فرایند دریافت تا تحویل فرش مطلع میکنیم

محله قیطریه
محله قیطریه از سمت شمال به خیابان حکمت، از جنوب به اختیاریه و از سمت شرق به چیذر، از سمت غرب به الهیه محدود شده است. از خیابانهای که در این محل واقع شده است می توان خیابان شریعتی، خیابان قیطریه، بلوار صبا، بلوار کاوه، خیابان فرمانیه، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خراسانی، خیابان کریمی و خیابان سهیلی را نام برد. دسترسی به امکانات در این منطقه به عالی ترین وجه ممکن وجود دارد و شرایط برای سکونت بسیار مناسب است.

خدمات قالیشویی در قیطریه

کارخانه های قالیشویی در قیطریه با ارائه انواع خدمات پیشرفته و وجود نیروی کار با تجربه آماده انجام کار هستند. خدمات قالیشویی قیطریه شامل موارد زیر می شود:

۱- انتخاب نوع شوینده: مواد شوینده تاثیر زیادی بر روی چربی ها و براق شدن فرش دارد. از بین بردن لکه ها، از بین بردن زردی ریشه های فرش ، رنگ بری فرش و ‌‌‌… . در این قالیشویی برای هرکدام از این موارد شوینده های مخصوصی استفاده می شود.

۲- استفاده از دستگاه های پیشرفته برای شستشو و خشک کردن فرش ها

۳-  وجود نیروی کار ماهر، متخصص و با تجربه: وجود نیروی با تجربه با بررسی فرش دقیقا می داند که باید از چه شوینده ای استفاده کند، تا از کیفیت اولیه فرش کم نشود.

۴- حمل و نقل رایگان: حمل فرش از منزل تا کارخانه قالیشویی، همچنین حمل فرش از کارخانه تا منزل شما برای تحویل فرش به شما‌.

۵. انجام تست فرش برای فرش های دست بافت: فرش های دست بافت به دلیل طبیعی بودن الیاف و رنگ آن ها ممکن است، هنگام شستشو رنگ پس دهد. تست فرش به این صورت است که ابتدا مقداری از فرش را خیس می کنند، سپس پارچه ای رنگ روشن روی آن پهن می کنند. پس از مدتی اگر پارچه به خود رنگ گرفت به این معنی است که فرش رنگ می دهد و ابتدا باید رنگ آن تثبیت شود.

خدمات در قالیشویی قیطریه

۶-شستشوی مبلمان در منزل: یکی از خدماتی که قالیشویی قیطریه به مشتری های خود ارائه می دهد، شستشو سرویس مبلمان در منزل یا کارخانه می باشد. شستشو مبل بدون نیاز به شستشو با دستگاه و فرچه های مخصوص در منزل، بدون آسیب دیدن پارچه و فوم مبل انجام می شود.
شستشو انواع مبل های چوبی، استیلی، مبل های چرمی، مبل های پارچه ای و … با دستگاه های مخصوص در محل زندگی یا ادارات بدون نیاز به اب کشی و قرار دادن مبل ها در نور آفتاب برای خشک شدن. شستشو سرویس مبلمان در محل زندگی یا محل کار این امکان را به شما می دهد که بدون نیاز به جا به جایی مبل ها به راحتی می توانید در محل اقدام به شستشو مبل ها کنید.

۷- شستشوی موکت: شستشو انواع موکت های چمنی، تایل، کبریتی، طرح دار، پشمی و… توسط دستگاه های مخصوص زیر نظر نیروی ماهر و متخصص به بهترین شکل شسته و تحویل مشتری می شود.

۸- شستشو انواع فرش: شستشوی انواع فرش های ماشینی، فرش های دست بافت، فرش های ابریشمی،  فرش های ترک، فرش های بلژیکی و ‌‌‌‌‌‌‌‌… بدون محدودیت متراژ فرش در دستگاه های مخصوص

خدمات قالیشویی قیطریه

۹-  ارائه انواع خدمات به مشتری: خدماتی مانند رفو گری، لکه بری، ترمیم فرش، اعلاء شویی، سفید شویی، از بین بردن لکه های سخت و شستشو انواع فرش های ماشینی و دست بافت با شوینده های مخصوص می باشد‌‌.

‌۱۰- انتخاب نوع شستشو توسط مشتری: شستشو به صورت های مختلفی مانند سفید شویی، اعلاء شویی، لکه بری و .‌.‌. انجام می شود.

۱۱- ارائه فاکتور رسمی به مشتری

خدمات مربوط به فرش های دستباف

علاوه بر شستشوی انواع فرش های ماشینی شما، آنها خدمات مربوط به فرش های دستباف شما را نیز انجام می دهند. می دانیم که فرش های دستباف در کنار گران بها بودن دارای اهمیت هنری نیز برای ما هستند. کلیه خدمات مربوط به فرش های دستباف، در قالیشویی در قیطریه و قالیشویی در سعادت اباد به مشتریان ارائه می شود.

خدمات فرش های دستباف

پس در کنار نگهداری از آنها باید هنگام شستشوی آنها نیز دقت و حساسیت فراوانی شود. که در کارخانه قالیشویی قیطریه شستشوی آنها با دقت فراوان انجام میشوند و معمولا با دخالت دست انسان بیشتر شسته می‌شوند؛ چرا که بسیار حساس هستند.

بهترین قالیشویی محدوده قیطریه 

در سال های گذشته، اکثرا برای تبلیغ مجموعه خود از ارسال پیامک، تبلیغ در آگهی های تلویزیون و پخش تراکت ها استفاده می کردند. اما امروزه می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت نزدیک قالیشویی به منزل خود را پیدا کنید.
بهترین قالیشویی های محدوده شریعتی، با انجام انواع خدمات، شستشوی انواع فرش های ماشینی و دست بافت، شستشو فرش های ابریشمی، حفظ کیفیت اولیه فرش، براق شدن فرش، شستشو سرویس مبلمان بدون هیچ گونه اسیب، شستشو خوش خواب ها، انجام خدمات در محل، استفاده از شوینده های مرغوب و درجه یک اعتماد مشتری ها را برای مجموعه خود به دست می آورد.

شستن قالی در قیطریه

شستشوی اصولی فرش، باعث کم شدن گرد و غبار های داخل فرش می شود. همچنین باعث کم شدن آلرژی و حساسیت ها نیز می شود. دستگاه های قالیشویی قیطریه تماماً پیشرفته و اتومات هستند و برای شستشو نیازی به دخالت دست ندارند. برای شستشوی فرش های ماشینی و دست بافت، از شوینده های جداگانه استفاده می شود. فرش های دست بافت احتمال رنگ پس دادن آن زیاد است و قبل از شستشو با مواد مخصوص رنگ فرش را تثبیت می کنند. هر چه دستگاه های قالیشویی پیشرفته تر باشند، عملیات شستشو با بالا ترین کیفیت انجام می شود و نتیجه خوبی را به مشتری تحویل می دهد.
نگهداری فرش در منزل نیز اهمیت زیادی دارد، سعی کنید از تابش مستقیم نور خورشید به فرش جلوگیری کنید؛ زیرا با تابش مستقیم و دائم نور، الیاف فرش در گذر زمان دچار پوسیدگی و پوکی می شوند و در شستشو برای شما مشکل می شود.

مزایای شستشوی فرش ها با دستگاه های اتوماتیک

افراد ساکن در منطقه قیطریه افراد ثروتمند می باشند و برای اینکه بیشتر فرش آن ها از نوع گران قیمت و با ارزش است، بنابراین ترجیح می‌دهند شستشوی فرش خود را به قالیشویی هایی بسپارند که از امکانات عالی بهره مند باشد و هیچ گونه آسیبی به فرش آنها وارد نشود. یکی از مهمترین موارد برای شستشوی فرش این است که قالیشویی مد نظر، از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی فرش استفاده کند که از مزایای این دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته می توان به گزینه های زیر اشاره کرد

۱- انجام تمامی مراحل شستشو به صورت اتوماتیک

در صورتی که تمامی مراحل شستشو به صورت اتوماتیک انجام شود، باعث می شود هیچ گونه آسیبی به الیاف فرش وارد نشود و به نیروی کار فشار زیادی وارد نشود.

۲- بالا بودن کیفیت شستشو

نحوه شستشو به گونه ای می باشد که تمامی ابعاد فرش به یک اندازه مورد شستشو قرار می گیرد و به یک قسمت فرش فشار وارد نمی شود، همچنین  با توجه به میزان آلودگی فرش، زمان شستشوی آن تنظیم شده و این شستشو با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.

۳- آبکشی فرش

روش آبکشی فرش نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می گیرد به گونه‌ای که فرش از نظر شرعی هیچگونه مشکلی نداشته باشد و به صورت کامل آبکشی شود و این آبکشی به صورت یک دست انجام می شود.

۴- استفاده از مواد شوینده مناسب

در صورتی که تشخیص داده شود استفاده از مواد شوینده باعث تغییر رنگ در فرش می شود،  قبل  استفاده از مواد شوینده، از مواد تثبیت کننده رنگ استفاده می شود، که استفاده از این مواد باعث ثابت ماندن رنگ فرش و ظاهر آن می شود.

مزایای شستشوی فرش ها با دستگاه های اتوماتیک

۵- نحوه خشک کردن فرش

در صورتیکه فرش درمحیط باز خشک شود، باعث می شود آلودگی ها و گرد و غبار مجدداً جذب فرش شود، اما در صورتی که از دستگاه‌های پیشرفته برای خشک کردن فرش استفاده شود،  این مشکلات به وجود نمی‌آید و خشک شدن آن به گونه ای می باشد که هیچگونه رطوبتی در بافت فرش باقی نمی‌ماند که باعث ایجاد بوی نامطبوع و پوسیدگی الیاف شود، همچنین در زمان بارندگی فرش مصون می باشد.

۶- استفاده از مواد نرم کننده

در صورتی که از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی فرش استفاده شود، ممکن است به دلیل الیاف بکار برده در فرش در فرآیند شستشو فرش بافت ضخیم و خشکی پیدا کند، بنابراین در هنگام شستشوی فرش از مواد نرم کننده مخصوص برای نرم شدن الیاف استفاده می شود.

۷- اتو کشی فرش

اکثر فرش ها در فرآیند شستشو الیاف از حالت اولیه خارج شده و نیاز به اتوکشی دارند، در صورتی که از دستگاه های اتوماتیک برای شستشوی فرش ها استفاده شود، در مراحل پایانی فرش اتوکشی می‌شود و این مرحله باعث افزایش درخشندگی و ظاهر زیبای فرش می شود.

۸- کاهش زمان شستشو

استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای قالیشویی باعث می شود، زمان شستشوی فرش کاهش پیدا کند و فرش ها به موقع به مشتریان تحویل داده شود و این موضوع باعث جذب مشتریان بیشتری می شود و درصد رضایت مشتریان افزایش پیدا می کند.
پس در صورتی که یک قالیشویی معتبر از دستگاه های پیشرفته برای شستشوی فرش استفاده کند دیگر نگران آلودگی‌های فرش خود نباشید و با خیال راحت فرش خود را به این قالیشویی بسپارید.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما