پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در قرچک

از قدیم تا به امروز فرش ها جز لوازم ضروری برای هر منزلی هستند که برای سالم ماندن آن ها تا سال ها، نکات مراقبتی انجام می شد که یکی از مهم ترین نکات آن شست و شو بود و هر ساله در منازل این کار توسط اهالی منزل صورت می گرفت.
به طور کلی شست و شوی فرش ها یکی از سنت های قدیمی محسوب می شود که این سنت از قدیم تا به امروز رواج دارد و با عنوان خانه تکانی نیز مطرح می شود.
در قدیم فرش ها در دو جنس ماشینی و دستبافت بودند که در تمام خانه ها بیش تر از نوع ماشینی مورد استفاده قرار می گرفت و شست و شوی آن ها معمولا نزدیک به سال نو توسط افراد منزل صورت می گرفت.
فرش ها از همان گذشته بسیار مهم و کاربردی بودند و اصطلاح جالبی هم در خصوص آن ها وجود دارد و این است که فرش ها هویت خانه هستند چرا که وجود آن ها در منزل بسیار مهم می باشد.
اگر بخواهیم در خصوص آلودگی فرش ها بگوییم این گونه است که همانند سایر لوازم منزل دچار آلودگی می شوند و آلودگی را به خود می گیرند که به دلیل این که به صورت گسترده پهن هستند الودگی بیش تری را به خود جذب می کنند و هم چنین رفت و آمد بر روی آن ها زیاد است که همین موضوع می تواند آلودگی را از خارج به داخل آورد و گرد و خاک بر روی فرش تجمع یابد.

قالیشویی در قرچک
شستن فرش ها به طور کلی دو روش دارد که یا به صورت دستی انجام می شود و یا به روش دستگاهی و ماشینی که همان طور که مشخص است شست و شوی دستی نمی تواند کار آسانی باشد چرا که نیازمند توان و قدرت بدنی بالا است تا کاملا فرش ها تمیز شوند و هیچ گونه آلودگی بر روی آن باقی نماند.
در قدیم شست و شو دستی و لوازمی که در این خصوص استفاده می شد فرچه و پارو بود و از مواد شوینده های مختلفی هم استفاده می کردند که همین موضوع باعث آسیب رسیدن به تارو پود و الیاف فرش ها می شد که البته در همان لحظه آسیب های فرش اصلا بروز نمی کند و این آسیب ها رفته رفته بیش تر شده و در طی سال ها پوسیدگی و فرسودگی هایی ایجاد می شد.
با گذر زمان صنعت قالی شویی روی کار آمد که کادر مشغول به فعالیت در قالیشویی ها فرش ها را تحویل گرفته و پس از شست و شوی کامل در کوتاه ترین زمان تحویل می دهند اما لازم است که قالیشویی از هر نظر معتبر باشد تا کار بدون ذره ای آسیب انجام شود.
یکی از این قالیشویی های معتبر، قالیشویی در قرچک است که با دارا بودن به روز ترین تجهیزات، از روش ها و تکنیک های امروزی جهت شست و شوی فرش ها به کار می برد و تمام خدمات مرتبط با فرش را نیز انجام می دهد که در قسمت های بعدی به هر کدام می پردازیم.

بهترین قالیشویی در قرچک

فرش ها از جمله کفپوش های مهمی محسوب می شوند که روزانه به صورت ناخود آگاه استفاده ی بسیا زیادی از آن ها می شود که هم کار های مختلف و روزمره بر روی آن ها است و هم رفت و آمد های زیادی بر روی آن ایجاد می شود به این خاطر آلوده و کثیف شدنشان امری کاملا طبیعی است.
برای این که شست و شوی فرش ها در بالاترین کیفیت انجام شود و فرش ها و قالی ها کاملا تمیز شوند لازم است از قالیشویی های برتر و مطرح استفاده شود چرا که جنس های مختلفی از فرش در منازل استفاده می شود و تنها فرش ها به جنس های ماشینی و دستبافت محدود نیستند و شست و شوی هر کدام روش های مخصوص به خود را می خواهد و این مورد با گذشته تفاوت بسیار زیادی را هم دارد. قالیشویی در قرچک یکی از بهترین ها محسوب می شود و دلیل این موضوع این است که تمام ویژگی های یک قالیشویی خوب را در خود دارد.
قالیشویی خوب قالیشویی است که تمام خدمات را در خصوص فرش ها،مبل ها و.. داشته باشد که این خدمات را می توان در موارد زیر نام برد:

۱- انجام فعالیت در تمام زمینه های مرتبط با همه ی فرش ها با هر جنسی که هستند از جمله ماشینی، دستبافت، گلیم و گبه، جنس های ابریشمی، پشم و آکریلیک، پلی استر و سایر جنس ها که به طور کامل شست و شو داده و خشک کنند.

بهترین قالیشویی در قرچک

۲- مورد بعدی خدمات مهم دیگر است که با عنوان لکه بری مطرح است که جز خدمات مهم هم تلقی می شود چرا که بیش تر آلودگی که در خصوص فرش ها ایجاد می شود معمولا لکه ها هستند و هر نوع لکه از هر ماده و محلولی که باشد در قالیشویی ها به وسیله ی مواد شوینده های مخصوصی که دارند برطرف می شود. معمولا لکه هایی که به قالیشویی ها برده می شوند سرسخت هستند اما به کمک مواد شوینده ها و لکه بر های قوی به راحتی قابل حل هستند.

 ۳- مورد بعدی که در قالیشویی های برتر موجود است وجود گرمخانه ها و مکان های مخصوص برای خشک کردن می باشد تا فرش ها کامل و به صورت کاملا بهداشتی خشک شوند بدون این که شکستگی و یا چروکی بر روی فرش ها ایجاد شود.

۴- مورد دیگری که می توانیم ذکر کنیم در خصوص مواد شوینده های مخصوص است که برای هر فرش با جنس مختلف، کاملا متفاوت است و این مورد باعث می شود تا شست و شو بدون ذره ای آسیب به اتمام رسد.

۵- وجود دستگاه اتوماتیک نیز پر اهمیت است تا کار در کیفیتی عالی انجام شود و آب و مواد شوینده به میزان بالا هدر نرود و همین طور شست و شو کاملا شرعی انجام شود.

این موارد تعدادی از خدمات و ویژگی های قالیشویی های خوب است که یکی از آن ها در منطقه ی قرچک وجود دارد و می توانید در هر زمان که احتیاج داشتید با این مرکز در تماس باشید.

خدمات مبل شویی

مبل شویی یکی از خدمات پرطرفدار و پردرخواست در قالیشویی ها است که نیازمند دقت و تخصص بالا می باشد و هم چنین این مورد توسط تجهیزات و دستگاه های مجهز انجام می شود و خشک کردن آن ها بسیار حساس و مهم است.
شست و شوی مبل ها باید به گونه ای باشد که اسفنج و به طور کلی قسمت های داخلی مبل را دچار آسیب نکند چرا که در برخی موارد ممکن است مواد شوینده و آب تا عمق زیرین مبل نفوذ کند و همین مورد سبب پوسیدگی مبل شود و هم چنین نکته ی مهم دیگری هم در مبل شویی وجود دارد و آن در قسمت خشک کردن مبل ها است.
مبل ها اصلا نباید تا حد زیادی خشک شوند و رطوبت کامل مبل ها گرفته شود چرا که با آسیب جدی مبل رو به رو خواهیم شد یعنی مبل ها دچار خشکی می شوند که این آسیب اصلا قابل جبران نخواهد بود و مبل کاملا از بین می رود.

خدمات مبل شویی
مشکل دیگری هم در خصوص مبل ها ممکن است ایجاد شود و این مشکل خشک نشدن کامل مبل ها است ینی اگر مبل به طور کامل خشک نشود و میزان رطوبت نسبتا زیادی در مبل باقی بماند مبل کاملا آسیب دیده و بویی بسیار نامطبوع به خود می گیرد که بسیار غیر قابل تحمل می باشد به همین دلیل است که خشک کردن مبل ها کمی دشوار است و حتما باید در مراکز مخصوص قالیشویی انجام شود که در قالیشویی قرچک این کار به صورت کاملا حرفه ای و توسط تجهیزات مخصوص انجام می شود و افرادی که این کار را انجام می دهند کاملا با نحوه ی انجام کار آشنایی کامل را دارند و بدون ذره ای آسیب کار شست و شو و خشک کردن را انجام می دهند. مبل ها امروزه در تنوع و مدل های مختلفی هستند که هر کدام با توجه به سبکشان شست و شو می شوند و نحوه ی انجام هر کدام با هم متفاوت است به همین دلیل بهتر است این کار در منازل انجام نشود و از آنجایی که هزینه ی تعویض مبل بسیار بالاست برای جلوگیری از تعویض آن بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید تا سال ها بتوانید از مبلمان استفاده کنید.
به طور کلی در خصوص تمام خدمات مرتبط با این زمینه قالیشویی قرچک می تواند گزینه ی مناسبی باشد و تمام خدماتی که ارائه می دهد را در کیفیتی عالی انجام می دهد.

تماس با ما