پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در عبدل آباد

خانه تکانی یکی از سنت های مهم است که در همه منازل ایرانی ها انجام می شود و یکی از اعضای مهم در این سنت فرش ها هستند که همیشه توجه ویژه ای به آن ها می شود.
فرش ها از قدیم تا به امروز جز لوازم بسیار مهمی هستند و دلیل این موضوع کاربرد و کارایی بسیار بالای آن ها است چرا که امروزه این وسیله علاوه بر این که کاربرد فراوانی که دارد جز لوازم زینتی هم محسوب می شود چرا که فرش های امروزی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند و نمای بسیار زیبا و خاصی را در منزل ایجاد می کنند همین موضوع باعث شده تا در شست و شوی آن ها توجه بیش تری شود.
لوازم زینتی هر چه که باشد، کوچک باشد یا بزرگ فرقی نمی کند، تمیز و مرتب بودنشان بسیار مهم است تا جلوه و نمای زیبای خود را همیشه حفظ کنند و به محیط نیز اهدا کند.
هنگامی که وارد منزلی می شویم اولین چیزی که نظر ها را به خود جلب می کند فرش ها هستند به همین دلیل تمیز و مرتب بودن آن می تواند بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار باشد اما ممکن است در اثر عوامل مختلفی دچار آلودگی شوند و این آلودگی هم جلوه ی بدی را ایجاد می کند و هم آسیب رسان است به این خاطر است که همیشه توصیه می شود فرش ها هر ازگاهی شسته شوند.
شست و شوی فرش های امروزی کار هر کسی نیست به این خاطر اصلا شست و شوی دستی پیشنهاد نمی شود و در این شرایط بهترین گزینه قالیشویی ها می باشند.

قالیشویی در عبدل آباد

یکی از این قالیشویی های برتر، قالیشویی در عبدل آباد می باشد که دارای ویژگی های به شرح زیر می باشد.

۱- دارای تجهیزات کاملا مجهز و اتوماتیک بوده و در شست و شوی تمام فرش ها با هر جنس و مدلی مهارت دارد.

۲- در این مرکز از نیروی انسانی متبحر و متخصص استفاده شده است که با تمام دستگاه ها و روش ها و تکنیک های امروزی آشنا بوده و مهارت لازم را دارند.

۳- در تمام زمینه های مرتبط با فرش خدمات رسانی دارند و انواع خدمات تعمیری و رفوگری را هم انجام می دهند.

۴- در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود خدمات رسانی کرده و حتی در ایام تعطیل هم مشغول می باشند.

از مهم ترین مواردی که در این قالیشویی وجود دارد و ذکر کردیم وجود نیروی متخصص است چرا که لازم است از افراد متخصص در این حرفه برای نظارت و کار با دستگاه ها در قالیشویی وجود داشته باشد تا آسیبی به فرش ها وارد نشود که در این قالیشویی مانند قالیشویی در کرج  تمام نیروهای انسانی با تمام تجهیزات شست و شویی و ماشین آلات و مواد شوینده های متنوع آشنایی کامل را دارند تا بتوانند بهترین کیفیت از خدمات را ارائه دهند.
و اما در خصوص خدماتی که این قالیشویی مطرح و معتبر ارائه می دهد نیز در قسمت بعدی مقاله خواهیم پرداخت تا با قسمتی از آن ها آشنا شوید و هر زمان که احتیاج داشتید تنها با تماس به این مرکز در کوتاه ترین زمان بهره مند شوید و حتی این مجموعه امکان تحویل فوری هم دارند که در مواقع ضروری می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

انواع خدمات قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی در جنوب شهر تهران جز قالیشویی های مطرح و معتبر است که در تمام زمینه هایی که فعالیت می کند، ابزار آلات مجهزی هم در این خصوص دارد و تمام دستگاه هایی که به کار می برد اتوماتیک می باشد. خدمات متعددی در قالیشویی عبدل آباد به مشتریان عرضه می شود که این خدمات شامل موارد زیر است:

۱- خدمات اول که ارائه داده می شود شست و شوی انواع فرش ها با جنس های مختلف است چرا که امروزه فرش ها با تنوع بالا در طرح و رنگ و جنس هستند و شامل: ماشینی، دستبافت، ابریشمی، گلیم، گلیم فرش، گبه و… می باشند. هر کدام از فرش ها که ذکر کردیم روش ها و مواد شوینده های مخصوص به خود را نیاز دارند تا در کیفیتی عالی و بدون آسیب شسته شوند که این موارد و مواد شوینده های مخصوص در قالیشویی عبدل آباد موجود می باشد.

۲- مورد بعدی را می توانیم در خصوص اعلا شویی بگوییم که این خدمات بنا به درخواست مشتری می باشد و زمانی می تواند بهترین گزینه باشد که فرش ها بسیار کثیف و خاک کرده باشند در این شرایط با یکبار شستن فرش ها به تمیزی کامل نخواهند رسید و اعلاشویی انجام می شود که همان دو بار شستن است با مواد شوینده های کاملا مخصوص.

۳- و اما مورد سوم تابلو شویی است که در این قالیشویی در کیفتی عالی انجام می شود و امروزه از تابلو فرش ها نسبت به گذشته توجه ویژه ای می شود و طرفداران زیادی هم دارند.
تابلو فرش ها انواع مختلفی از جنس و طرح دارند و امروزه تنوع بسیار زیادی دارند و همین تنوع باعث شده است تا در اکثر منازل دیده شود و جلوه ی خاصی را هم در منزل ایجاد کند اما این وسیله ی زینتی هم لازم است هرزگاهی شسته شود که این کار در قالیشویی عبدل آباد توسط کادری حرفه ای و متخصص صورت می گیرد.
البته برخی از این تابلو فرش ها هستند که قدیمی می باشند و جز کارهای عتیقه ای محسوب می شوند و شست و شوی آن ها هم کمی مشکل است که توسط ابزار آلات مجهز هر نوعی از تابلو فرش را در بالاتریت کیفیت شسته و خشک می شود.

انواع خدمات قالیشویی جنوب تهران

۴- در نهایت مبل شویی که از دیگر خدمات قالیشویی جنوب شهر می باشد و جز خدمات پرتقاضا هم می باشد چرا که شست و شوی مبلمان در منزل اصلا کار ساده ای نیست و نیازمند ابزار شست و شوی مخصوص و مهارت کافی است به همین دلیل این کار را در قالیشویی های معتبر انجام می دهند تا مبل ها دچار آسیب نشوند.
این موارد تعدادی از خدمات قالیشویی جنوب شهر تهران است که ذکر کردیم که در هر شرایطی می توانید از خدمات آن استفاده کنید و همین طور پرسنلی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند در تمام زمینه های مرتبط از مهارت کافی برخوردار می باشند.

قالیشویی مادر چه مزایایی دارد؟

قالیشویی های برتر دارای مزایایی عالی و با کیفیت هستند که این مزایا می تواند بسیار کاربردی باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم در خصوص تعدادی از این مزایا مواردی را ذکر کنیم :

۱- اولین مزایایی که این قالیشویی دارد اتوماتیک بودن دستگاه های شست و شویی است که این مورد باعث می شود کار به صورت دقیق و با دقت بیش تری انجام شود چرا که این دستگاه ها دارای درجه بندی هستند و میزان گرمی و سردی آب، مواد شوینده را تنظیم می کند و این موضوع می تواند درصد آسیب رساندن را به صفر برساند. هم چنین اتوماتیک بودن دستگاه ها از هدر رفتن آب و مواد شوینده تا حد زیادی جلوگیری می کند و این مورد می تواند بسیار کاربردی و مهم باشد.

۲- مزیت دیگری که می توانیم بگوییم امکان تحویل سریع و فوری و همین طور ارائه ی خدمات به مناطق اطراف است که به تمام نقاط تهران سرویس های حمل و نقلی دارند و در کوتاه ترین زمان خدمات لازم را به مشتریان ارائه می دهند. در صورت نیاز می توانید با این مرکز در تماس باشید.

قالیشویی مادر چه مزایایی دارد؟

۳- مزیت بعدی که می توانیم به آن اشاره کنیم انجام انواع خدمات رفوگری است که هم در خصوص فرش ها انجام می شود و هم در خصوص مبلمان. این خدمات بسیار کاربردی و پر اهمیت است چرا که هر گونه سوختگی، پارگی، و سایر آسیب ها به فرش ها و مبل ها ایجاد شود به جای پرداخت هزینه ی بسیار بالا به راحتی می توانید از خدمات رفوگری در قالیشویی مادر استفاده کنید و مبل و یا فرش به همان شکل اولیه به شما تحویل داده می شود، البته این را باید در نظر گیرید که میزان آسیب بیش تر از حد معمول نباشد چرا که با رفوگری برطرف نخواهد شد. انجام رفوگری در قالیشویی مادر در خصوص تابلوفرش هم می باشد.

۴- همچنین وجود کارشناسانی متخصص می باشد که در صورت نیاز فوری می توانید با تماس سوالاتی که دارید را بپرسید به خصوص در زمان از بین بردن لکه به روش های خانگی که می تواند بسیار کاربردی باشد و در همان لحظه از سرسخت شدن لکه و ماندگاری لکه جلوگیری کنید. کارشناسان همه روزه اماده ی پاسخگویی می باشند و در هر زمان می توانید تماس بگیرید.

تماس با ما