پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهید عراقی

قالیشویی شهید عراقی یکی از قالیشویی های حرفه ای و مدرن می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و جزء بهترین قالیشویی های استان تهران قرار گرفته است‌. این قالیشویی خدمات متنوع و مختلفی را عرضه کرده است‌ به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- اتو کشی انواع فرش

فرش ها به دلایل مختلفی به اتو کشی احتیاج پیدا می کنند‌ به عنوان مثال نگهداری فرش به صورت نا درست، خیس رها کردن فرش، پهن کردن فرش در سطح شیبدار یا ناهموار و…. باعث چروک شدن فرش می شود و فرش به اتوکشی نیاز پیدا می کند. اتوکشی به صورت کاملا اصولی و حرفه در قالیشویی شهید عراقی به بهترین روش انجام می شود و فرش پس از پایان اتو کشی کاملا صاف و یک دست می شود.

۲- رفع شکستگی فرش

گاهی اوقات به دلیل جا به جا کردن فرش به صورت نادرست، لول کردن فرش به صورت نا درست، پهن کردن فرش بر روی نرده ها و… سبب شکسته شدن فرش می شویم و برای رفع شکستگی آن باید به قالیشویی ها مراجعه کنیم. رفع شکستگی انواع فرش ها به صورت کاملا اصولی توسط کارکنان حرفه ای قالیشویی شهید عراقی در کمترین زمان انجام می شود.

۳- ترمیم ریشه های فرش

ریشه های فرش در گذر زمان ممکن است آسیب ببینند و ظرافت خود را از دست بدهند و زمانی که ریشه ها زیبایی و ظاهر اولیه خود را از دست بدهند به ترمیم نیاز دارند. ترمیم ریشه ی انواع فرش های ماشینی، دستباف، گلیم، ابریشمی، نخ پنبه، کنفی و… در قالیشویی شهید عراقی توسط متخصصین و با الیاف های مخصوص انجام می دهند و ریشه ها کاملا ترمیم می شوند.

قالیشویی در شهید عراقی

۴- شستشوی فرش های نخ پنبه

یکی از خدمات قالیشویی شهید عراقی شستشو فرش های نخ پنبه می باشد‌ فرش های نخ پنبه یکی از فرش های نرم و لطیف می باشد و برای این که نرمی آن ها حفظ شود باید به صورت اصولی و با استفاده از شوینده ی مناسب مورد شستشو قرار گرفته شود تا زیبایی و نرمی آن حفظ شود. تمامی کارکنانی که در قالیشویی شهید عراقی مشغول به کار هستند در کار خود ماهر و حرفه ای هستند و سابقه و تجربه ی لازم را دارند. در این قالیشویی برای شستشو از متخصصین لازم کمک می گیرند به عنوان مثال شستشوی مبل ها توسط متخصصین مبل یا شستشو فرش ها توسط متخصصین فرش انجام می شود تا تمامی مراحل به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود. شستشو توسط متخصصین از آسیب دیدن لوازم شما جلوگیری می شود و کیفیت اولیه آن ها حفظ می شود.

بهترین قالیشویی در شهید عراقی تهران

قالیشویی شهید عراقی جزء بهترین قالیشویی های استان تهران می باشد و ویژگی های بسیار زیادی دارد. ویژگی های قالیشویی شهید عراقی شامل موارد زیر می باشد.

۱- در این قالیشویی تمامی خدماتی که ارائه می شود با تحویل برگه ی ضمانت نامه به شما انجام می شود. برگه ضمانت نامه خیال مشتری را بابت همه چیز راحت می کند و مشتری به راحتی به قالیشویی اعتماد می کند و در آینده از خدمات دیگر قالیشویی بهره مند می شوند.

۲- قالیشویی شهید عراقی، برای راحتی و صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان خود سرویس حمل و نقل را ارائه داده است‌. سرویس حمل و نقل فرش ها و‌… با خودرو های مخصوص و سرپوشیده انجام می شود‌‌. سرپوشیده بودن خودرو از آسیب دیدن لوازم شما در هوای بارانی و ابری و… جلوگیری می کند به همین دلیل قالیشویی شهید عراقی سعی می کند خودرو های مخصوص مجموعه خود را سر پوشیده کند.

۳- یکی از دلایلی که باعث بهترین شدن قالیشویی شهید عراقی شده است استفاده از دستگاه های اتومات و پیشرفته می باشد. بهترین ویژگی دستگاه های اتومات این است که در مصرف آب صرفه جویی می کند و از هدر رفتن بی رویه آن جلوگیری می کند به همین دلیل این قالیشویی سعی می کند هر چند سال یک بار تمامی دستگاه های موجود در کارخانه را تعویض و پیشرفته کند تا هم باعث بالا رفتن کیفیت و هم کسب اعتبار بیشتر شود تا مشتریان خود را به مشتری دائم تبدیل کنند.

بهترین قالیشویی در شهید عراقی تهران

۴- قالیشویی شهید عراقی همانند قالیشویی در پرند برای شستشو از شوینده های مخصوص و مرغوب استفاده می کند. شوینده هایی که در این قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرد کاملا استاندارد و معتبر هستند. در این قالیشویی برای شستشو از شوینده های مناسب استفاده کنند همچنین متخصصین و ارزیابان اقدام به ساخت شوینده های دست ساز کرده اند. شستشوی با شوینده های دست ساز کاملا مناسب است و هیچ آسیبی به اجسام وارد نمی کند.

۵- وجود ارزیاب یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی شهید عراقی می باشد. ارزیابان پس از تحویل فرش از شما فرش را به طور کامل بررسی می کنند تا اگر فرش دچار پوسیدگی، پارگی، کپک زدگی، نم زدگی، کاهش مقاومت گره ها و… شده باشد اقدام به مرمت فرش شود. ارزیابان به صورت کاملا حرفه ای و در سریع ترین زمان فرش را بررسی می کنند و نوع شستشویی که برای فرش مناسب باشد را انتخاب می کنند.

۶- در این قالیشویی برای خشک کردن فرش ها، موکت ها، پرده ها، مبل ها، تابلو فرش ها و…‌ از دستگاه بخار یا خشک کن استفاده می کنند‌. دستگاه هایی که در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد کاملا پیشرفته و اتومات هستند و دمای دستگاه به صورت اتومات تنطیم می شود.

قالیشویی شهید عراقی به دلیل این که بهترین قالیشویی استان تهران می باشد در تلاش است که اعتبار و منزلت مجموعه ی خود را حفظ کند و از اعتماد مشتریان خود به هیچ عنوان سو استفاده نمی کند بلکه بسیار خوش قول و خوش برخورد هستند و تمامی مشتریانی که برای بار اول به این مجوعه مراجعه یا از خدمات این قالیشویی بهره مند شده باشند این موضوع را تایید می کنند.

شیوه شستشوی فرش در قالیشویی

در قالیشویی های معتبر و با سابقه شستشوی فرش ها به شیوه های مختلفی انجام می شود به عنوان مثال:

۱- یکی از شیوه های شستشوی فرش ها شستشوی به صورت سنتی می باشد و در قالیشویی شستشوی فرش ها توسط نیروی انسانی و بدون دخالت دستگاه انجام می شود. این روش معمولا برای فرش های دستبافت و ابریشمی استفاده می شود تا در حین شستشو برای فرش مشکلاتی ایجاد نشود.

۲- یکی دیگر از  شیوه های شستشو فرش ها شستشو به صورت نیمه اتومات می باشد. در این روش در حین شستشو از دستگاه ها کمک گرفته می شود تا فرش در مدت زمان کوتاهی شسته و آبکشی شود. این روش هیچ آسیبی به فرش وارد نمی کند و از دستگاه هایی استفاده می شود که توسط افراد کنترل می شوند و به صورت اتومات کار نمی کنند.

۳- شستشوی فرش ها به صورت کاملا اتومات یکی دیگر از شیوه های شستشو فرش ها در قالیشویی می باشد. در این روش تمامی مراحل شستشو توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود. در این روش فرش درون دستگاه قرار می گیرد و دستگاه به صورت خودکار عملیات شستشو را آغاز می کند. اگر دستگاه پیشرفته و مکانیزه باشد توانایی شستشوی چند فرش به صورت همزمان را نیز انجام می دهد.

شیوه شستشوی فرش در قالیشویی

۴- اعلاء شویی

اعلاء شویی یکی دیگر از روش های شستشو فرش ها می باشد. این روش شستشو برای انواع فرش ها انجام می شود و در این روش فرش را با شوینده های مخصوص و براق کننده انجام می دهند تا فرش پس از شستشو کاملا براق و تمیز و عاری از هر گونه لکه شوند.

انتخاب روش شستشو در قالیشویی ها معمولا توسط مشتری یا متخصصین انجام می شود تا فرش به صورت کاملا حرفه ای و با روش مناسب به خود شسته شود. برای انتخاب شیوه ی شستشو به نکات مختلفی باید توجه کنیم

۱- برای انتخاب شیوه شستشو به جنس فرش خود باید توجه کنید. اگر فرش شما ماشینی و با تعداد شانه های بالا باشد بهتر است که به صورت اتومات شسته شود به دلیل این که فرش زمانی که خیس می شود وزن آن دو برابر و حجیم می شود و جا به جا کردن آن مشکل می شود.

۲- اگر بر روی فرش شما لکه های زیادی وجود دارد بهترین روش شستشوی آن اعلاء شویی است به دلیل این که با شوینده های مناسب مورد شستشو قرار می گیرد و پس از شستشو کاملا تمیز و براق می شود.

۳- اگر فرش شما قدیمی و سن دار باشد بهتر است که فرش به شیوه نیمه اتومات مورد شستشو قرار گرفته شود تا در حین شستشو دچار مشکلاتی مانند پارگی نشود.

تماس با ما