پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در شهرک مخابرات

امروزه فرش ها از جمله لوازم زینتی در منازل محسوب می شوند، که دلیل این موضوع وجود جنس ها و طرح ها و مدل های مختلف از آن ها است و همین باعث شده نسبت به گذشته بیش تر مورد توجه قرار بگیرد. فرش ها به صورت گسترده در هر ابعادی بر روی زمین پهن هستند، که به طور روزانه و ناخودآگاه استفاده ی زیادی از آن ها می شود. به طور روزانه بر روی آن رفت و آمد صورت می گیرد و این امر طبیعی است، که فرش ها دچار آلودگی شوند.

هر وسیله ای که به طور مکرر از آن استفاده شود، پس از گذر مدت زمانی دچار آلودگی می شوند و لازم است به شست و شوی آن ها پرداخته شود. به خصوص لوازمی که در دسته ی زینتی ها قرار می گیرند، که تمیز و سالم و صد البته مرتب بودتشان همیشه مهم و پر اهمیت است. یکی از این لوازم، فرش ها هستند، به طوری که وقتی وارد منزل می شویم، اولین چیزی که نظر را به خود جلب می کند، فرش ها می باشند. به همین دلیل لازم است همیشه سالم و تمیز همانند حالت اولیه ی خود باشند، تا زیبایی منزل را دو چندان کنند.

قالیشویی در شهرک مخابرات

فرش ها هر ساله نزدیک سال نو که معمولا اواخر اسفند ماه است، شسته می شوند. که این رسمی قدیمی بود و از گذشته تا به امروز موسوم می باشد. امروزه خرید و تعویض فرش با پرداخت هزینه ی بسیار زیادی همراه است؛ به همین دلیل لازم است نکات ساده ی مراقبتی در خصوص آن ها انجام شود. شست و شوی فرش ها به دو روش خانگی و دستی و یا توسط قالیشویی ها انجام می شود، که البته قالیشویی باید معتبر و مطرح باشد، تا فرش ها در بالاترین کیفیت شسته شوند. یکی از قالیشویی های معتبر که در تمام زمینه های مرتبط با فرش تخصصی عمل می کند، قالیشویی سعادت آباد و قالیشویی در شهرک مخابرات می باشد. که این قالیشویی تمام تجهیزات لازم برای شست و شوی فرش ها با هر جنسی را دارا می باشد و همه ی فرش ها با هر جنس و طرحی را می شویند، بدون این که ذره ای با آن ها آسیب برسد و هم چنین این قالیشویی علاوه بر شست و شوی فرش ها در زمینه ی تعمیرات و رفوگری فرش هم خدمات رسانی دارند و علاوه بر تمام این موارد، نیروی کار حرفه ای در این قالیشویی مشغول هستند، که این مورد از مهم ترین ها می باشد؛ چرا که لازم است از افراد متخصص در این حرفه برای نظارت و کار با دستگاه ها در قالیشویی باشند، تا آسیبی به فرش ها وارد نشود و در این قالیشویی تمام نیروهای انسانی با تمام تجهیزات شست و شویی و ماشین آلات و از همه مهم تر تکنیک های به روز جهت شست و شو و مواد شوینده ها آشنایی کامل را دارند، تا بتوانند با خدماتی که ارائه می دهند، تمام مشتریان خود را با رضایت کامل حفظ کنند.

قالیشویی در شهرک مخابرات

از دیگر خدمات مهم قالیشویی در شهرک مخابرات، می توان به لکه بری از فرش ها اشاره کرد، که فرش ها ممکن است در هر زمان دچار لکه توسط محلول های مختلف بشوند، که این لکه ممکن است جز سرسخت ها باشد و به روش های خانگی از بین نروند. که در شرایط، قالیشویی ها می توانند بهترین گزینه باشند و در قالیشویی در شهرک مخابرات این کار توسط مواد شوینده های مخصوصی انجام می شود و تمام لکه های فرش را به راحتی تمیز و از بین می برند.

داشتن فرشی تمیز و درخشان با قالیشویی مادر

همان طور که گفتیم، قالیشویی های معتبر، مانند قالیشویی در شهرک مخابرات، محل مناسبی برای شست و شوی قالی و فرش ها هستند، که به طور کلی قالیشویی ها خدماتی که ارائه می دهند، شامل موارد زیر می باشد:

۱- شست و شوی انواع فرش ها با هر جنس و طرح

۲- از بین بردن انواع لکه در فرش ها

۳- اعلا شویی که در صورت بیش از حد کثیف بودن فرش ها اما بنا به درخواست مشتری

۴- امکان تحویل فوری

این موارد، تعدادی از خدمات قالیشویی است، که علاوه بر خدمات مرتبط با فرش، در خصوص مبلمان هم فعالیت می کنند. برای داشتن فرشی تمیز و درخشان لازم است، به برخی نکات مهم توجه کنید و البته انجام دهید که در ابتدا می توانید، روش های خانگی را استفاده کنید. که این روش ها در خصوص استفاده از موارد زیر می باشد:

۱- مورد اول می توانید از محلول های طبیعی از جمله سرکه، ابلیمو جهت تمیز کردن و ضد عفونی استفاده کنید.

داشتن فرشی تمیز و درخشان با قالیشویی مادر

۲- بخارشو ها یکی از کاربردی ترین دستگاه ها هستند، که می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید و به جای استفاده از مواد شوینده، می توانید از محلول های خانگی استفاده کنید، تا فرش در اثر استفاده از مواد شیمیایی دچار آسیب نشود. این نکته را در نظر بگیرید، که مخزن بخارشو که قرار است محلول آب و محلول مورد نظر در آن قرار بگیرد، کاملا تمیز باشد؛ چرا که در صورت الودگی با محلول مخلوط می شود و در حین استفاده، فرش را کثیف تر می کند. پس از انجام این کار ها نوبت به تمیز کاری می رسد. که بر روی فرش به خصوص قسمت هایی که لکه دارد می کشید و بخاری که حاصل از آب و محلول مورد نظر است، می تواند فرش را تمیز و ضد عفونی کند. نحوه ی حرکت با این دستگاه باید کاملا اهسته و آرام باشد، تا فرش در تمیز ترین حالت و بدون آسیب قرار بگیرد. این روش می تواند فرش ها را تمیز و درخشان کند و علاوه بر فرش، برای مبلمان هم می توانید استفاده کنید.

۳- جوش شیرین هم از دیگر روش ها است، که برای پاک کردن و رفع بوی نامطبوع استفاده می شود.

این روش های خانگی به راحتی می تواند فرش شما را تمیز و درخشان نگه دارد، اما در برخی شرایط کار از کار گذشته است و روش های خانگی نمی تواند پاسخگوی مناسبی باشند. که در این صورت بهتر است از خدمات قالیشویی استفاده کنید، تا با مواد شوینده های مخصوصی که دارند، فرش شما را کاملا تمیز و درخشان کنند و در کوتاه ترین زمان هم به شما تحویل دهند.

مراحل شستن فرش دستبافت و ماشینی

شست و شوی فرش های ماشینی و دستبافت، کاری آسانی نیست و بهتر است به قالیشویی ها سپرده شود. چرا که این فرش ها جنسی حساس دارند، به خصوص فرش های دستبافت و بهتر است در بهترین کیفیت شسته شوند. به طور کلی روش و اصولی که در خصوص شست و شو انجام می شود، شامل موارد زیر می باشد:

۱- ابتدا فرش ها توسط جاروهای مخصوص و برقی کاملا تمیز کرده، تا از هر گونه زباله و اجسام خارجی به دور باشد؛ چرا که در حین شست و شو می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند و حتی فرش ها را کثیف تر کنند.

۲- پس از پاکسازی، فرش ها از هر گونه زباله و خورده ریز به خیس کردن و آبگیری فرش ها می پردازند، تا فرش ها برای شست و شو آماده باشند و البته درجه ی حرارت آب را هم کاملا تنظیم می کنند، تا در این خصوص مشکلی ایجاد نشود.

مراحل شستن فرش دستبافت و ماشینی

۳- مواد شوینده های مخصوص هر فرش را مورد استفاده قرار می دهند، تا با فرش ها کاملا سازگار باشند و آسیبی برای آن ها ایجاد نشود. در این مرحله کار شست و شو آغاز می شود و تمام قسمت های فرش را کاملا تمیز می کنند.

۴- و مرحله آخر، آبگیری نهایی است تا مواد شوینده و آلودگی ها کاملا از فرش خارج شوند و به محل مخصوص برای خشک کردن، تحویل داده می شود.

تمام این مراحل توسط دستگاه های اتوماتیک در قالیشویی های مطرح و معتبر انجام می شود و در آخر فرشی تمیز و بدون آسیب به مشتریان تحویل می دهند.

تماس با ما