پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در ستارخان

مرکز های قالیشویی از چندین سال قبل به وجود آمده اند و برخی از آن ها جزء قالیشویی های قدیمی و پر طرفدار محسوب می شوند.
قالیشویی ستارخان یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین قالیشویی تهران می باشد، که خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه داده است.

۱- پرداخت کاری فرش های دستبافت

پرداخت کاری فرش های دستبافت در قالیشویی در ستارخان به دو روش انجام می شود. پرداخت کاری فرش به صورت دستی و پرداخت کاری فرش به طور ماشینی. پرداخت کاری فرش ها به صورت دست توسط افراد ماهر و کار بلد در قالیشویی انجام می شود و پرداخت کاری فرش ها به صورت ماشینی با دستگاه انجام می شود. پرداخت کاری برای فرش های دستبافت بسیار ضروری است به دلیل این که فرش دستباف پس از پرداخت کاری ظاهر و نمای خود را نشان می دهد.

۲- ریشه زنی و شستشوی ریشه ها

در قالیشویی در ستارخان ریشه زنی انواع فرش های دستبافت توسط افراد ماهر یا با دستگاه های مخصوص انجام می شود. برای ریشه زنی فرش های دستباف از نخ های با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنند، تا فرش نمای خوبی داشته باشد. ظاهر ریشه ها بسیار تاثیر گذار است و اگر آلوده و تیره شوند، باعث کدر تر دیده شدن نمای فرش می شود. به همین علت شستشو ریشه های فرش هر چند وقت یک بار توصیه می شود. شستشوی ریشه ها انواع فرش ها در قالیشویی ستارخان توسط افراد ماهر و با دستگاه ها و شوینده های مخصوص انجام می شود. برای شستن ریشه ها از مواد سفید کننده استفاده می شود و ریشه پس از شستشو کاملا تمیز و مرتب می شوند.

قالیشویی در ستارخان

۳- شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت و…

قالیشویی در ستارخان، شستشوی انواع فرش ها را به عهده می گیرد. به دلیل این که برای شستشو هر نوع فرشی تخصص و آگاهی لازم را دارند. شستشو انواع فرش های متری، کناره، دستبافت و … به بهترین نحو ممکن انجام می‌ شود. همچنین شستشو تابلو فرش، فرش های ماشینی و دستبافت به صورت اصولی و آگاهانه انجام می شود، تا تابلو فرش پس از شستشو ارزش و کیفیت خاص خود را از دست ندهد.

۴- شستشوی انواع موکت ها در قالیشویی با دستگاه‌ و شوینده های ملایم انجام می شود. موکت ها مانند فرش ها مقاومت و استحکام ندارند و با وارد شدن هر فشاری به راحتی پاره می شود یا گره های پشت آن شل می شوند. به همین دلیل هنگام شستشو موکت ها در قالیشویی در ستارخان و قالیشویی در برق آلستوم هر کدام را به روش مخصوصی می شورند، تا موکت دچار هیچ گونه آسیبی نشود. برخی از موکت ها مانند موکت های چمن مصنوعی برای شستشو به دستگاه خاصی نیاز دارند و نمی توان آن ها را به روش های معمولی مورد شستشو قرار داد. در قالیشویی در ستارخان انواع دستگاه ها برای شستشو انواع موکت ها، مبل ها، فرش ها، پرده ها و… وجود دارد.

قالیشویی در ستارخان و شستن مبل

یکی از خدماتی که قالیشویی در ستارخان به مشتریان خود ارائه داده است، شستشو سرویس مبلمان می شود. شستشو انواع مبل های راحتی،  سلطنتی، چرمی، فومی، فنری، چوبی، حصیری و… در قالیشویی به روش های مخصوصی انجام می شود. شستشوی سرویس مبلمان توسط نیروی های قالیشویی به دو صورت انجام می شود:

۱- شستشوی سرویس مبلمان در کارخانه

اگر منزل شما کوچک باشد و حیاط نداشته باشید، می توانید شستشو مبل های خود را در قالیشویی انجام دهید. شستشوی مبل ها در قالیشویی با دستگاه های مخصوص انجام می شود و پس از آبگیری مبل ها، آن ها را در دستگاه های مخصوص قرار می دهند تا مبل به طور کامل خشک شود.

۲- شستشو سرویس مبلمان در منزل

شستشو سرویس مبلمان در منزل به این صورت است که قالیشویی نیرو های خود را در یک روز مشخص به منزل شما می فرستند و اقدام به شستشو مبل های شما می کنند. شستشو سرویس مبلمان در منزل، بدون نیاز به آب کشی می باشند. پس از شستشو مبل ها از دستگاه آب گیر برای خارج کردن آب اضافی از مبل استفاده می کنند. برای شستشو مبل ها در منزل برخی نکات را باید رعایت کنید. به طور مثال تا چند ساعت نباید بر روی مبل ها بنشینید و قبل از شستشو درز و سطح مبل را با سری مخصوص جارو برقی بکشید، تا شستشو مبل به خوبی انجام شود.

قالیشویی در ستارخان و شستن مبل

برای شستشوی مبل ها از شوینده های مختلفی استفاده می شود به طور مثال:

۱- اگر رنگ مبل شما روشن باشد و بر روی آن لکه های کوچک و بزرگی قرار داشته باشد، ابتدا اقدام به از بین بردن لکه ها می کنند و سپس تمامی سطح مبل را می شورند.

۲- اگر رنگ مبل شما تیره رنگ باشد، مبل باید به خوبی آبکشی شود، یا آب اضافی آن خارج شود. به دلیل این که اگر به خوبی آبکشی نشود، پس از خشک شدن مبل بر روی سطح آن لکه های سفید به وجود می آید.

۳- شستشو مبل های چرمی و پلاستیکی در قالیشویی در ستارخان با دستگاه های مخصوص و شوینده های خاصی استفاده می شود، تا پس شستشو مبل ها دچار پوسیدگی نشوند.

قالیشویی در ستارخان و شستن مبل

۴- برای خارج کردن آب اضافی مبل ها از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود، که در سریع ترین زمان و به راحت ترین روش بتوان آب اضافی را از مبل خارج کرد. خارج کردن آب اضافی مبل ها یک روشی است، که باید به صورت اصولی انجام شود، تا تمامی آب ها از مبل خارج شود. باقی ماندن آب در مبل باعث می شود مبل مقاومت خود را از دست دهد و با استفاده مکرر بر روی سطح ها فرو رفتگی هایی ایجاد شود.

شستشو مبل ها باید به گونه ای انجام شود، که مبل هیچ گونه آسیبی نبیند. بی دقتی هنگام شسشتو مبل ها ممکن است باعث آسیب دیدن چوب و فوم شود.

ارائه خدمات ترمیم فرش در ستارخان

ترمیم فرش در قالیشویی ستارخان به دلیل های مختلفی انجام می شود:

۱- ترمیم فرش برای رفع سوختگی

یکی از روش هایی که می توانید محل سوختگی فرش را به طور کامل از ببین ببرید، ترمیم فرش است. برای ترمیم فرش حتما به قالیشویی های معتبر و با کیفیت مراجعه کنید، تا مراحل ترمیم محل سوختگی فرش به خوبی انجام شود. ترمیم سوختگی فرش به روش های مختلفی انجام می شود، برای ترمیم محل سوختگی فرش خودتان اقدام نکنید. به دلیل این که باعث بزرگ تر شدت محل آسیب فرش می شوید. بهترین روش برای ترمیم سوختگی فرش مراجعه به قالیشویی می باشد.

۲- پاک کردن لکه های قدیمی

وجود انواع لکه های بزرگ و قدیمی باعث می شود، که نمای فرش زیبای خاص خود را از دست دهد. اگر لکه ها را در سریع ترین زمان پاک نکنید، لکه به عمق فرش نفوذ پیدا می کند و دیگر خودتان نمی توانید پاک کنید. برای از بین بردن لکه ها می توانید به قالیشویی مراجعه کنید، تا لکه ها را با استفاده از شوینده های مخصوص از بین ببرند.

ارائه خدمات ترمیم فرش در ستارخان

۳- ترمیم پارگی ریشه ها

پاره شدن ریشه ها هنگام شستشو، جا به جا و‌… برخی اوقات رخ می دهد و برای ترمیم پارگی ریشه ها می توانید، به قالیشویی ها مراجعه کنید. ترمیم پارگی ریشه ها با نخ هایی انجام می شود، که دقیقا مطابق نخ اصلی ریشه ها باشد‌. پس از اتمام ترمیم ریشه ها معمولا شیرازه های فرش را نیز چک می کنند، که اگر گره های آن باز شده یا شل شده آن را نیز ترمیم کنند. ریشه ها و شیرازه های فرش تاثیر زیادی بر روی نمای فرش می گذارد و برخی معتقد هستند، که ریشه ها و شیرازه ها فرش را تکمیل می کند. بنابرین اگر ریشه های فرشتان دچار مشکلی شد، برای ترمیم آن ها حتما به قالیشویی های معتبری مراجعه کنید.

۴- از بین بردن پوسیدگی فرش

اگر فرش ها را در محیط های مرطوب و نم دار نگهداری کنید، فرش پس از مدتی دچار پوسیدگی می شود و کارآیی خود را از دست می دهد. به طوری که دیگر نمی توانید حتی بر روی آن بنشینید. اگر برای فرشتان چنین مشکلی رخ داد، حتما اقدام به ترمیم فرشتان کنید‌. ترمیم فرش های پوسیده خود را به متخصصین بسپارید، به دلیل این که ترمیم این نوع فرش ها کار هر کسی نیست و اگر با روش های اشتباهی اقدام به ترمیم فرش شود، باعث بزرگ تر شدن محل پوسیدگی فرش می شود. بنابرین برای ترمیم انواع فرش های ماشینی، دستباف، ابریشمی، کنفی  قالیچه ها و..‌ حتما به قالیشویی های با کیفیت مراجعه کنید، تا فرشتان پس از ترمیم مانند روز اول خود شود.

تماس با ما