پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در حکمت

امروزه فرش ها از اجزای اصلی و کاربردی در دکوراسیون هر خانه ای به حساب می آیند.
فرش ها زیبایی دکوراسیون خانه را چندین برابر افزایش می‌دهند و سبب خواهند شد تا فضای خانه دلنشین تر و صمیمی تر از قبل شود.
فرش ها همینطور به عنوان نوعی عایق حرارتی و صدا عمل می‌کنند و هوای خانه را در روز های سرد بهبود می بخشند. مزایای بیشمار فرش ها در خانه ها سبب شد تا فرش ها محبوبیت بالایی نزد مردم ایران و جهان پیدا کنند.
با افزایش تقاضای مردم برای خرید فرش های دستباف و ماشینی از ایران، تولیدات این فرش ها نیز در کشور ما افزایش یافت.
فرش ها در انواع خانه ها با توجه به اندازه خانه و همینطور دکوراسیون اصلی خانه انتخاب می‌شوند. برای مثال فرش هایی با رنگ هایی همچون قرمز، نارنجی و خردلی و طرح های شلوغ مخصوص دکوراسیون کلاسیک و فرش هایی با رنگ های خنثی و روشن مخصوص دکوراسیون شلوغ هستند.
پیشنهاد می کنیم فرش های خانه خود را با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب کنید از زیبایی که به خانه می دهد، بهره مند شوید.
همانطور که گفته شد فرش ها نزد بسیاری از مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند و به دلیل مزایای بالا، مشتریان خرید فرش بیشمار هستند اما بهتر است بدانید هر وسیله ای در هر دکوراسیونی نیازمند مراقبت و نگهداری است و وجود فرش ها نیز در دکوراسیون خانه از این قاعده مستثنی نیست.
فرش ها به صورت مکرر مورد استفاده اعضای خانواده قرار می‌گیرند و ممکن است در گذر زمان دچار آلودگی شوند.
سهل انگاری ها و بی احتیاطی هایی که ممکن است فرش را دچار لک کند و اکثرا هنگام نوشیدن نوشیدنی های رنگی مثل قهوه، چای و…اتفاق می افتد. همچنین فرش ها در اثر شستشوی نامناسب ممکن است دچار پارگی و نخ کش شدن و آسیب های فیزیکی از این قبیل شوند.
باقی ماندن مواد شوینده در فرش نیز از دیگر عواملی است که بافت فرش را دچار تخریب می‌کند و به مرور زمان موجب پوسیدگی آن شود.
انتخاب مواد شوینده نامناسب برای فرش مثل مواد شوینده کلردار، ممکن است آن را دچار رنگ پریدگی کند و در پایان در صورت نشستن فرش نیز ممکن است با گذشت زمان لایه سیاه رنگ مثل گرد وغبار روی فرش بنشیند و ظاهری آلوده به آن دهد.

قالیشویی در حکمت
بنابراین شستشوی فرش ها امری واجب است و به همان اندازه نیازمند افراد حرفه ای و با تجربه می باشد، به ویژه اگر لکه های سختی همچون لکه لاک، خون، رنگ و غیره روی فرش وجود داشته باشد.
در صورت شستشوی غیر اصولی فرش، فرش ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل پوسیدگی، پارگی، تغییر رنگ و حتی از دست دادن رنگ خود شود.
همانطور که گفته شد امروزه بافت و تولید فرش در کشور ما افزایش یافته است. این افزایش و رونق بافت فرش در کشور سبب شد تا مراکز و شرکت های قالیشویی نیز افزایش پیدا کنند و نیاز به آن ها نیز روز به روز افزون گردد.
در شهر های پر جمعیت به دلیل محدودیت مکان و زمان اکثر شهروندان برای شستشوی فرش اما تقاضا برای شستشوی فرش بسیار بیشتر است، در نتیجه در اینگونه شهرها قالیشویی های بیشتری نیز شروع به کار کرده اند و در کار خود نیز بسیار موفق بوده اند.
در شهر تهران نیز که یک شهر پرجمعیت به شمار میرود، قالیشویی های متعددی مشغول به کارند. یکی از محله هایی که در آن، قالیشویی های بسیار خوبی آماده خدمت هستند، محله حکمت تهران است.

خدمات قالیشویی نزدیک حکمت

همانطور که گفته شد یکی از محله های موجود در تهران که همواره آماده ارائه خدمات قالشویی می باشد، محله حکمت است. وجود قالیشویی های بسیار خوب و با سابقه درخشان در این محله ها باعث شده تا این قالیشویی ها بیشترین نمره رضایت را از سوی مشتریان خود دریافت کنند و به همین سبب در کار خود نیز پیشرفت کنند.
مهمترین و در عین حال مثبت ترین نکته در خصوص شستشوی قالی ها در قالیشویی های حکمت، استفاده کردن این قالیشویی ها از ابزار و تجهیزات پیشرفته فرش شویی است.
این دستگاه ها قابلیت این را دارند که فرش شما را مثل روز اول پاک و درخشان کنند و همینطور آن را از وجود هر لکه ای خلاص کنند. دستگاه ها و روش هایی که در این قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرند، شامل موارد زیر می‌باشند.

شستشوی فرش و مبلمان شما با استفاده از دستگاه بخارشوی

دستگاه های بخار شوی امروزه به صورت دستگاه های خانگی و دستگاه های ماشینی مورد استفاده برای شستن و پاکسازی فرش قرار می‌گیرند.
دستگاه های بخار شویی خانگی در اندازه های کوچک ساخته و عرضه می‌شود، این دستگاه ها مناسب برای پاکسازی سطحی و کوچک فرش است و می‌تواند نتیجه دلخواه شما را تا مدتی برایتان به عمل بیاورد و فرش یا مبلتان را کاملا تمیز کند.
نوع دیگری از دستگاه های بخارشوی وجود دارند که برای شستشوی عمقی فرش استفاده می‌شود و می‌تواند فرش شما را به صورت کامل و در ابعاد بزرگ از هرگونه آلودگی و لک پاک کند.
این دستگاه های بخارشوی در قالیشویی ها وجود دارند و می‌توانند آلودگی های فرش را در کمترین زمان به کامل ترین صورت از بین ببرند.
این روش و استفاده از این دستگاه نیازمند افراد باتجربه، متخصص و حرفه ای است و همینطور این دستگاه های بخارشوی می‌توانند فرش را از هرگونه آلودگی پاک کنند و کامل ترین شستشو را برای آن انجام دهند.

خدمات قالیشویی نزدیک حکمت

شستشوی فرش های شما با استفاده از روش خشک شویی

یکی دیگر از روش هایی که برای شستشوی فرش فرش در قالیشویی ها به کار برده می‌شود، خشک شویی فرش است. این‌ روش در اکثر مواقع از جمله خدمات قالیشویی ها است و نیازمند افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد.
در این روش همانطور که از نامش نیز پیداست، از آب برای شستشوی فرش استفاده نمی شود و شستشو به روش کاملا خشک انجام می شود، ابتدا پودر های جذب کننده قوی آلودگی و چرک را روی فرش می‌ریزند و پس از گذشت مدت زمان مناسب و دقیق با توجه به جنس الیاف فرش، آنها را به وسیله جارو برقی یا دستگاه های مکنده قوی، از روی فرش برمیدارند.

شستشوی فرش های شما با استفاده از روش های سنتی

تقریبا همگی شما از روش های سنتی که در راستای  شستشوی فرش انجام می‌گیرد آگاهی دارید. منظور از شستشو به روش سنتی همان شستشو به روش خانگی می باشد.
این نوع شستشو نیز به ابزاری همچون پارو، جارو، آب و فرچه نیازمند است. در این‌ نوع شستشو ابتدا فرش را خیس کرده و سپس ماده شوینده را با توجه به جنس فرش روی آن می‌ریزند، پس از آن به وسیله فرچه یا جارو لکه های فرش را پاک می‌کنند و در مرحله آخر آن را آبکشی می‌نمایند تا کف ها از آن خارج شوند.
این نوع شستشو شاید به نظر ساده بیاید ولی بسیار حساس است چرا که این کوچکترین سهل انگاری هنگام این نوع شستشو ممکن است آثار مخربی روی فرش بگذارد.
در صورت ماندگاری کف و یا آب روی فرش، ممکن است فرش دچار پوسیدگی شود. در صورت پارو کشیدن نادرست، ممکن است بافت و الیاف فرش آسیب ببینند و در صورت انتخاب ماده شوینده نادرست ممکن است فرش دچار رنگ پریدگی و یا تقییر رنگ شود. با این حال این روش شستشوی فرش از محبوب ترین روش های شستشو برای ایرانیان از گذشته تا کنون بوده و هست.
شستشوی فرش ها در قالیشویی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، سلامت فرش شما را نیز تضمین می‌کند. البته پیشنهاد می کنیم ابتدا درباره قالیشویی مورد نظرتان تحقیق کرده و سپس شستشوی آن را به آنها بسپارید.

محله حکمت تهران کجاست؟

محله حکمت تهران، از جمله محله های موجود در منطقه ۱ تهران است. این محله در شرق تجریش وجود دارد و در یکی از محله های منطقه بزرگ شمیرانات قرار گرفته است.

محله حکمت تهران کجاست؟
این محله همچنین در غرب منطقه دزاشیب است و در گذشته نیز از مناطق معروف این ناحیه به شمار می‌رفته است. محله حکمت محله سرسبز و زیبایی است و طبیعت زیبای موجود در این منطقه باعث شده تا طرفداران زیادی نیز پیدا کند. وجود این طبیعت و همچنین آب های قنات فراوان سبب شده تا قالیشویی های بسیار عالی و با کیفیت در این منطقه همواره مشغول به کار باشند.

نحوه دسترسی به محله حکمت

محله حکمت تهران محله ای قابل دسترس میباشد.
نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه تجریش است و این محله دسترسی بسیار خوبی از میدان تجریش دارد.

نحوه دسترسی به محله حکمت
همچنین از خیابان ها و بلوار هایی همچون خیابان شریعتی، بلوار کاوه و بلوار اندرزگو می‌توان به راحتی به آن رسید.

تماس با ما