پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در جوزستان

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوازم در منازل فرش ها می باشند، که این وسیله از قدیم تا به امروز هم چنان مهم و کاربردی است ،با این تفاوت که امروزه در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی هستند و تنوع در آن ها بسیار زیاد است ،که همین موضوع متنوع بودن در فرش ها باعث شده جز لوازم زینتی هم قرار بگیرد چرا که با هر سبکی از دکوراسیون می توانند مطابقت داشته باشند.
فرش ها به دلیل زیبایی و چشمگیر بودنشان، نمای خاصی  در منازل ایجاد می کنند، به طوری که وقتی وارد منزل می شویم اولین موردی که نظر ها را جلب می کند فرش ها می باشند، اما این را در نظر بگیرید که زمانی این اتفاق می افتد که در تمیز ترین حالت خود باشند و آلودگی و لکه در آن ها دیده نشود به خصوص اگر فرش ها به رنگ روشن باشند.
شست و شوی فرش ها کاری است که هر ساله باید انجام شود که در گذشته و امروز این روند بسیار تغییر کرده است ،چرا که در گذشته شست و شوی فرش ها بیش تر در منازل انجام می شد و اکثر خانه ها حیاط دار بودند و شست و شو دستی بود اما با پیشرفت هایی که در این چند ساله بوده صنعت قالیشویی رونق بسیار گرفت و با توجه به فرهنگ آپارتمان نشینی شست و شو در منازل حتی اگر حیاط هم باشد قابل اجرا نیست و هم چنین با توجه به فرش ها که در جنس های مختلفی هستند ،شست و شو کمی سخت تر می باشد ،چرا که جنس برخی از آن ها حساس بوده و ممکن است در اثر شست و شوی دستی با آسیب رو به رو شوند و از همه مهم تر مواد شوینده ی مصرفی است که باید معتبر و سازگار با جنس فرش باشد.
تمام این موارد در قالیشویی های معتبر صدق می کند که البته یکی از آن ها قالیشویی در جوزستان می باشد که جز قالیشویی های مطرح و بنام می باشد که در این قالیشویی از به روز ترین روش ها و تکنیک ها جهت شست و شوی فرش ها، مبلمان، موکت، گلیم فرش و… استفاده می شود و دستگاه های کاملا مجهزی هم در این خصوص وجود دارد و مورد استفاده قرار می دهند تا فرش ها هر جنسی که دارند به بهترین ترین شکل ممکن شسته شوند .قالیشویی در جوزستانمواد شوینده های مصرفی در این قالیشویی از برندهای مطرح و معتبر است.
علاوه بر تمام این موارد پرسنل حرفه ای در این قالیشویی مشغول هستند که با تمام تجهیزات شست و شویی و ماشین آلات و از همه مهم تر روش های شست و شو و مواد شوینده ها آشنایی کامل را دارند و فرش را در بالاترین کیفیت شسته و خشک می کنند و در کوتاه ترین زمان هم به مشتریان تحویل می دهند.
در صورت تماس با قالیشویی در جوزستان می توانید در کم ترین زمان از خدمات این قالیشویی در تمام موارد مرتبط با فرش و حتی مبلمان بهره مند شوید.

موکت شویی در محل

از دیگر کفپوش های پرطرفدار و پرکاربرد که در بین مردم بسیار پرطرفدار است موکت ها هستند، که امروزه موکت ها هم همانند فرش ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تهیه و تولید می شود و به دلیل این که موکت ها در جنس های مختلفی هستند جهت شست و شوی آن ها باید پودر های مخصوصی وجود داشته باشد تا موکت ها بدون ذره ای آسیب شسته شود.
موکت ها را می توان هم در منازل و هم به قالیشویی های معتبر سپرد تا به روش ها و تکنیک های امروزی شسته شوند.
غالبا موکت های بر روی زمین فیکس شده و نیاز است،خدمات قالیشویی در محل صورت بگیرد.
 این کفپوش هم به دلیل این که رفت و آمد های مکرر بر روی آن انجام می شود به همین دلیل نیاز به شست و شو دارند و هم چنین ممکن است لکه هایی هم از هر ماده و موادی بر روی آن ها ایجاد شود، که در این شرایط پودر های تمیز کننده ی هم هستند مخصوص موکت ها می باشند و هر زمان که احتیاج داستید می توانید به کار ببرید چرا که هم به عنوان لکه بر مورد استفاده قرار می گیرند و هم به عنوان تمیز کننده ی موکت می توانند بهترین گزینه باشد.
اگر قصد دارید از مواد شوینده و یا پودر های شوینده ی مخصوص استفاده کنید حتما از معتبر بودن و برند بودن آن اطمینان حاصل کنید، چرا که برخی از آن ها به دلیل نامعتبر بودن و داشتن مواد شیمیایی مضر برای موکت ممکن است آسیب هایی از جمله اختلال رنگی، رنگ پریدگی، ایجاد پوسیدگی را در موکت ها ایجاد کنند و هم چنین این شوینده ها باید به گونه ای باشند که از هر گونه وجود کپک و باکتری جلوگیری کند، تا موکت عاری از هر گونه موجودات میکروسکوپی و آلرژی زا باشد.موکت شویی در محلهم چنین جدا از شست و شوی خانگی گفتیم که این خدمات را قالیشویی ها نیز ارائه می دهند که قالیشویی در جوزستان از جمله همین قالیشویی هایی می باشد که علاوه بر فرش شویی در زمینه ی موکت شویی هم فعالیت می کنند و برای موکت ها نیز مواد شوینده های مخصوصی به کار می برند و در این زمینه هم همانند فرش شویی، کار شست و شو را توسط دستگاه های مجهز انجام می دهند، تا موکت ها در تمیز ترین حالت به مشتری تحویل داده شود .
به همین دلیل در این زمینه همیشه توصیه بر این است که از خدمات قالیشویی برای انجام کارهای شست وشویی استفاده کنید تا فرش و موکت ها بدون آسیب شسته شوند و همان طور که گفتیم جز لوازم مهمی هستند که علاوه بر تمیزی، مرتب و سالم بودنشان هم مهم است.

قیمت شست و شوی فرش و مبل

در قالیشویی ها شست و شو به هر نحوی که باشد قیمت های مختلفی دارد و همه ی هزینه هایی که گرفته می شود بر طبق معیار هایی تعیین می شود اما به طور کلی تمام این هزینه ها که در خصوص هر قسمت متفاوت است زیر نظر اتحادیه ی صنف قالیشویی است و بر طبق نرخ های مصوب می باشد. مواردی تعیین کننده ی قیمت هستند که شامل موارد زیر می باشد:
۱- اولین مورد در خصوص این که فرش است یا موکت چرا که قیمت هر کدام جداگانه می باشد و اگر فرش باشد تعداد تخته های فرش مهم است و همین طور متراژ فرش چرا که میزان مواد شوینده مصرفی برای فرش ۹ متری با فرش ۱۲ متری کاملا متفاوت می باشد.
۲- جنس فرش مهم است چرا که عملکردی که با فرش ماشینی انجام می شود با فرش دستبافت کاملا متفاوت است.قیمت شست و شوی فرش و مبل۳- برخی فرش ها نیاز به اعلا شویی دارند یعنی نیاز است دو بار شست و شو شوند که این موضوع بر روی قیمت تاثیر گذار است.
۴- لکه بری هم در قالیشویی ها به صورت تخصصی انجام می شود و این مورد هم جداگانه هزینه دارد.
تمام این موارد ذکر شده بر روی هزینه تاثیر گذار هستند و در قالیشویی در جوزستان هم تمام هزینه ها به صورت منصفانه بوده و از همه مهم تر در کیفیتی عالی انجام می شود.

۵ نکته ی مهم در انتخاب قالیشویی

نکات مهمی در این خصوص وجود دارد که در این قسمت به ۵ مورد از آن اشاره می کنیم:

۱- مورد اول این است که قالیشویی باید پروانه ی کسب از اتحادیه ی صنف قالیشویان را داشته باشد ،که این مورد بسیار مهم در زمینه ی معتبر بودن است.
۲- مورد دوم دستگاه ها کاملا به روز باشند و اتوماتیک تا  فرش ها از هر جنسی که هستند در بالا ترین کیفیت و به صورت یکدست شسته شوند که البته اتوماتیک بودن دستگاه های شست و شو حسن دیگری هم دارد و این حسن این است که به روند شست و شو سرعت می بخشد و کارها با سرعت بیش تری انجام می شود. نکته ی دیگر در خصوص اتوماتیک بودن دستگاه های شست و شو این است که از هدر رفتن آب و مواد شوینده تا حد زیادی جلوگیری می کند که این نکته بسیار مهم و کاربردی می باشد.
۳- کادری حرفه ای در قالیشویی مشغول فعالیت باشند و با تمام دستگاه ها آشنایی کار را داشته باشند.۵ نکته ی مهم در انتخاب قالیشویی۴- مواد شوینده های مخصوص و معتبری در قالیشویی استفاده شود.
۵- و اما مورد آخر داشتن خدمات تعمیری در قالیشویی ها چرا که برخی از فرش ها ممکن است نیاز به خدمات تعمیری، قبل از شست و شو داشته باشند به همین دلیل باید این قسمت وجود داشته باشد تا ابتدا فرش ها سالم شوند و سپس به شست و شو پرداخته شود.

تماس با ما