پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در بهار شیراز

قالی شویی در بهار شیراز از جمله قالی شویی های معتبر و با سابقه کاری چند ساله که از جدید ترین روش ها و از مدرن ترین دستگاه ها جهت شست و شوی فرش ها و قالی ها در هر جنس و طرحی در بالا ترین کیفیت شست و داده و امروزه هم با تولید و عرضه ی انواع و اقسام مختلفی از فرش ها در هر جنس و طرحی شست و شو و تمیز کردن آن نیازمند دقت و حوصله است و به تبع کار هم کمی سخت تر از گذشته خواهد بود. چرا که هر جنس فرش مواد شوینده ی متناسب خود را می خواهد و در صورت استفاده ی نادرست مواد شوینده فرش دچار آسیب جدی می شود.

قالیشویی در بهار شیراز
همه ی این مواردی که گفته شد در قالی شویی در بهار شیراز به درست ترین شکل ممکن و در بالا ترین کیفیت انجام می شود؛ چرا که این قالی شویی از کادری مجرب و با تجربه برخوردار بوده و  همه ی این موارد نیز در این قالی شویی در رابطه با شست و شوی انواع مبلمان و تابلو فرش ها نیز صدق می کند که پیشنهاد هم می شود که یک بار از این قالی شویی و از خدمات این قالی شویی استفاده شود، تا مشتری ثابت آن جا شوید. هم چنین این قالی شویی در زمینه های مختلفی که مرتبط با انواع فرش ها می باشد آماده ی خدمات رسانی می باشند.

شست و شوی انواع فرش دستباف 

فرش های دستبافت، همان طور که از نامشان مشخص است کار دست بوده و نسبت به فرش های ماشینی از ارزش بیش تری برخوردار می باشند؛ پس لازم است که در نگه داری و شست و شوی این فرش ها دقت لازم صورت بگیرد. چرا ممکن است در صورت ایجاد خطای کوچک فرش ها دچار آسیب های جدی ای شوند. همان طور که می دانیم، فرش ها از جمله وسایلی هستند که در تمام منازل و مکان های خاص مورد استفاده هستند و جز مهم ترین وسایل برای منازل هم محسوب می شوند.

شست و شوی انواع فرش دستباف در قالی شویی
هم چنین حتما در صورت کثیف شدن فرش ها، اقدام به شست و شو شود؛ تا فرش طول عمر بیش تر داشته باشد و از کهنگی سریع آن جلوگیری شود، شست و شو می تواند در افزایش طول عمر فرش ها نقش داشته باشد؛ اما شست و شوی دائم هم می تواند تار و پود فرش های دستبافت را هم دچار آسیب کند به همین دلیل معمولا دو بار در سال بهتر است که شسته شوند.
مهم ترین ابزار کار جهت شست و شوی فرش ها مواد شوینده می باشد. که در قالی شویی ها با توجه به متنوع بودن جنس و طرح های فرش و قالی ها این مواد شوینده ها نیز متفاوت است و بهترین گزینه برای شست و شوی فرش مورد نظر را انتخاب می کنند و فرش های دستبافت نیز از جمله فرش های دستبافت هستند که لازم است هنگام شست و شو نکات اصولی در این باره رعایت شود.

ارائه خدمات  در قالیشویی بهار شیراز

 خدماتی که این قالی شویی ارائه می دهد، این گونه است که در زمینه ی شست و شوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی و پشمی و نخی و…، انجام انواع کار های تعمیراتی مربوط به فرش که از جمله  تعمیرات می توان به رفو گری و مرمت و شیرازی دوزی و چله دوزی اشاره کرد، استفاده از مواد شوینده های مخصوص هر جنس از فرش که امروزه جنس های متنوعی از فرش ها در بازار به فروش می رسد، تحویل فرش ها در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان که البته تحویل فوری هم دارند و هم چنین ارائه ی خدمات به مناطق اطراف نیز می باشد.

خدمات قالیشویی در بهار شیراز
هم چنین این قالی شویی بهار شیراز، با دارا بودن دستگاه های مخصوص و کادری مجرب در زمینه ی شست و شوی فرش های کهنه و عتیقه و حتی قیمتی فعالیت کند و خدمات خود را در این زمینه به نحوه احسن ارائه دهد و حتی در انجام تمام کار های تعمیراتی هم مهارت داشته و از آن جا که این فرش ها بافتی بسیار حساس دارند و در صورت بروز کوچک ترین خطا، ممکن است آسیبی جدی به فرش ها وارد شود پس کادری با تجربه می خواهد که در این قالی شویی موجود می باشد.

این قالی شویی با ارائه ی خدمات در زمینه های مختلف مرتبط با انواع فرش ها و قالی ها توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد و البته رضایت تمام این مشتریان را هم به خود جلب کند. این قالی شویی، تمام مناطق اطراف خود و در محدوده ی خود را توانسته تحت پوشش قرار دهد و با تکنیک های جدیدی در زمینه ی شست و شوی انواع فرش ها و قالی ها و موکت ها خدماتی را به اهالی محدوده ی خود ارائه دهد. این قالی شویی و نیز قالیشویی در نیاوران در محدوده ی خود جز بهترین ها بوده و دارای سابقه ای درخشان و معتبر می باشد.

قیمت در قالی شویی بهار شیراز

در ارتباط با هزینه های شست و شوی قالی در قالی شویی بهار شیراز، باید گفت که بر طبق نرخ مصوب بوده و عوامل مختلفی هم وجود دارد که می تواند بر این هزینه ها تاثیر گذار باشند. از جمله این عوامل در زمینه ی میزان مصرف آب و انرژی، تعداد تخته های فرش، انجام انواع تعمیرات، نوع و جنس فرش که هر کدام هزینه های متفاوتی دارد، متراژ فرش، میزان و نوع مواد شوینده ی مصرفی که مطابق جنس فرش ها و متراژ فرش ها تعیین می شود می تواند بسیار تاثیر گذار باشند.

قیمت در قالی شویی بهار شیراز
همه ی این عوامل دارای نرخ هایی هستند که بر طبق اتحادیه ی این صنف مشخص می شود و به تمام قالی شویی ها ابلاغ می شود. هم چنین این قالی شویی با دارا بودن ابزار مجهر توانسته از اتلاف آب و انرژی تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند و از مقدار مناسبی از آب و مواد شوینده جهت شست و شو استفاده کند که این مورد می تواند نکته ی بسیار مفیدی در این زمینه باشد و حتی در هزینه ها هم تا حد مناسبی صرفه جویی شود.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما