پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی در بلوار تعاون

قالیشویی بلوار تعاون با به کارگیری بهترین و متخصص ترین پرسنل در حال خدمت رسانی به مشتری های خود می باشد. این قالیشویی کارکنانی را در مجموعه ی خود به کار می گیرد که در این حیطه سابقه ی کافی و تخصص لازم را داشته باشند. قالیشویی بلوار تعاون خدمات گوناگون و مختلفی را برای مجموعه خود در نظر گرفته است. خدمات قالیشویی شامل موارد زیر می شود.

۱- چرم زنی فرش های دستباف

یکی از خدمات قالیشویی بلوار تعاون، چرم زنی فرش های دستباف می باشد البته برای فرش های ماشینی نیز می توان چرم زنی را انجام داد.
برای چرم زنی فرش های دستباف از چرم های طبیعی استفاده می شود ولی برای چرم زنی فرش های ماشینی از چرم های مصنوعی استفاده می شود.
چرم زنی سبب می شود که مقاومت و استحکام فرش بالا تر شود و زمانی که فرش را پهن می کنیم فرش جا به جا نشود و در جای خود ثابت باقی بماند.

۲- شستشوی مبل و فرش های نجس شده

یکی از خدمات قالیشویی بلوار تعاون شستشوی مبل  و فرش های نجس شده می باشد. قالیشویی برای شستشو این گونه مبل و فرش ها و رفع نجسی، آن ها را با حکم های گفته شده از مراجع تقلید مورد شستشو قرار می دهند تا نجسی به صورت کامل رفع شود.

قالیشویی در بلوار تعاون

۳- مبل شویی

گاهی اوقات ممکن است تصمیم به شستشو مبل های خود گرفته باشید ولی به دلیل نداشتن امکانات و تخصص های لازم از تصمیم خود منصرف شوید. شستشوی مبل ها توسط کارکنان حرفه ای قالیشویی به بهترین نحوه ممکن انجام می‌ شود و پارچه و چوب مبل هیچ آسیبی نمی بیند.

۴- موکت شویی

یکی از خدمات قالیشویی موکت شویی می باشد. شستشوی مبل ها توسط قالیشویی به دو صورت خشکشویی و شستشوی موکت ها به صورت کامل انجام می شود.
خشکشویی موکت ها بدون نیاز به آبکشی با دستگاه های مخصوص انجام می شود و موکت نیازی به آبگیری  و… ندارد به دلیل این که با دستگاه مخصوص آب اضافی آن را می گیرند. همچنین شستشو موکت ها به صورت کامل با دستگاه انجام می شود تا به بافت و گره های موکت آسیبی وارد نشود و پس از پایان شستشو موکت را با دستگاه خشک کن، خشک می کنند.

۵- پاک کردن اسلایم از روی مبل

اسلایم ها، اسباب بازی های جدیدی است که به تازگی در صنعت اسباب بازی فروشی به کار آمده است. این اسباب بازی برای همه کودکان حتی بزرگسالان نیز جذاب است ولی زمانی که بر مبل یا فرش ریخته شود پاک کردن آن ها کار بسیار سختی است و نمی توان آن را به راحتی از روی مبل پاک کرد. یکی از خدماتی که قالیشویی انجام می دهد پاک کردن اسلایم از سطح مبل می باشد که با روش های مخصوصی اقدام به از بین بردن اسلایم و رنگ های آن می کنند. پس از پاک کردن لکه اسلایم، هیچ اثری از آن بر روی مبل باقی نمی ماند و به طور کامل از سطح مبل برداشته می شود‌.

۶- شستشوی مبل های چرمی و استیل

مبل ها انواع مختلفی دارند ولی برخی از آن ها مانند مبل های استیل و چرمی باید به روش های مخصوصی شسته شوند تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهند. مبل های استیل اگر به صورت نادرستی مورد شستشو قرار بگیرند ممکن است باعث زنگ زدن استیل ها شود همچنین اگر برای شستشو مبل های چرمی از مواد نامناسبی استفاده شود، سطح مبل ترک می خورد و زیبایی و کیفیت خود را به راحتی از دست می دهد.

ویژگی های یک کارخانه قالیشویی خوب

یک کارخانه قالیشویی خوب ویژگی های زیادی دارد. به شرح زیر:

۱- یکی از ویژگی های کارخانه قالیشویی خوب خوش قول بودن آن ها می باشد. خوش قول بودن کارخانه قالیشویی به این معنی می باشد که در زمان مقرر شده فرش ها را به شما تحویل بدهد‌.

۲- یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب این است که برای شست و شوی فرش ها و… از بهترین مواد شوینده استفاده می‌ کنند تا هنگام شست و شوی فرش ها آسیبی نبینند.
مواد شوینده تاثیر بسیار زیادی بر تمیز و براق شدن فرش ها دارد. مواد شوینده در انواع مختلفی در بازار وجود دارند و مقدار آنزیم ها و اسیدی بودن آن درجه بندی می شود. هر چقدر مقدار آنزیم مواد شوینده بالا تر باشد مواد شوینده، قوی تر از شوینده های دیگر محسوب می شود و نمی توان با آن فرش های حساس و کهنه را مورد شستشو قرار داد به دلیل این که به راحتی آسیب می بینند.

۳- قالیشویی خوب و معتبر برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند تا زمانی که فرش ها برای خشک شدن در دستگاه قرار می گیرند دچار سوختگی نشوند.
اکثر قالیشویی های خوب و معتبر از دستگاه هایی استفاده می کنند که بتوان میزان گرما و بخار را درجه بندی کرد تا فرش ها با درجه ی مناسب خشک شود. اگر فرش با درجه ی بالایی خشک شود امکان سوخته شدن و زبر شدن سطح فرش زیاد می شود.

۴- یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب این است که برای شستشوی انواع فرش ها تخصص های لازم را دارند.
به طور مثال برای شست و شوی فرش های دستبافت از افراد متخصص کمک می گیرند تا فرش به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای مورد شستشو قرار بگیرد.

ویژگی های یک کارخانه قالیشویی خوب

۵- برای شست و شوی فرش های دستبافت تمامی نکات لازم را رعایت می کنند.

نکاتی که قالیشویی خوب رعایت می کند شامل موارد زیر می باشد.

  •  برای شستشو فرش های دستبافت از مواد شوینده ی دست ساز یا مخصوص استفاده می کنند.
  • برای شستشوی فرش دستباف آن را بر روی یک سطح شیبدار قرار می دهند
  • از آب سرد استفاده می کنند.
  • یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب و معتبر این است که برای شستن فرش های ماشینی نیز دقت و توجه ی بسیاری زیادی دارند. فرش های ماشینی نیز مانند فرش های دستبافت حساس هستند و برای شستشو آن ها نیز باید نکاتی رعایت شود به طور مثال قبل از شستشو فرش ماشینی، فرش باید کاملا عاری از گرد و خاک باشد و قبل از شستشو باید بررسی شود.
  •  یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب این است که هر زمانی که با خراب شدن دستگاه های مجموعه ی خود مواجه شد اقدام به تعمیر دستگاه کند و تعمیر آن را به زمان دیگری منتقل نکند و از شستشوی فرش ها با دستگاه خراب خودداری کند به دلیل این که دستگاه خراب به راحتی به فرش آسیب وارد می کند.
  •  یکی دیگر از ویژگی های قالیشویی این است که خدمات گوناگونی را برای راحتی مشتریان خود ارائه دهد. خدماتی که قالیشویی برای مشتریان خود در نظر می گیرد، به بهترین نحوه ممکن انجام می‌ شود و وسیله ی شما هیچ آسیبی نمی بیند.

بهترین زمان برای شستشوی فرش

شستشوی فرش ها در هر فصلی از سال امکان پذیر می باشد ولی در برخی از زمان ها مانند ایام عید نوروز یا اسفند ماه بهتر است که اقدام به شستشو فرش های خود نکنید.
به دلیل این که در این ایام افراد زیادی تصمیم به شستشو فرش های خود می گیرند و سفارش ها زیاد است و امکان خطا بالا تر می رود. به همین دلیل اگر عجله ای ندارید در این ایام اقدام به شستشو فرش های خود نکنید.

بهترین زمان برای شستشوی فرش ها فصل تابستان و بهار می باشد به دلیل این که:

۱- با وجود گرمی هوا احتمال کپک زدگی فرش کمتر می شود. کپک زدگی فرش در دمای پایین و در محیط های نم دار اتفاق می افتد و زمانی که هوا گرم باشد احتمال کپک زدگی صفر می شود.

بهترین زمان برای شستشوی فرش

۲- در فصل تابستان و بهار هوا گرم است و حالت شرجی بودن خود را از دست داده است و می توان به راحتی اقدام به شستشو فرش ها کرد.

۳- در فصل پاییز و زمستان به دلیل بارانی بودن هوا ممکن است در حین حمل و نقل فرش، فرش ها خیس شوند و نم و رطوبت در آن ها ایجاد شود.

در کارخانه های قالیشویی در هر فصلی از سال برای خشک کردن فرش ها از دستگاه های بخار و خشک کن استفاده می کنند تا فرش ها به طور کامل خشک شوند. همچنین برای شستشو فرش ها از دستگاه های اتومات استفاده می کنند و احتمال آسیب دیدن فرش بسیار کم می شود.
قالیشویی بلوار تعاون هر چند سال یک بار اقدام به تعویض، تعمیر و به روز کردن دستگاه های کارخانه خود می کند تا اعتبار مجموعه ی خود را بسیار بالا ببرد.

تماس با ما