پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

قالیشویی جنت آباد شمالی

درگذشته  هر کسی در خانه خود، شب‌های عید و یا تابستان در پشت بام  و یا در حیاط با پارو و پودر شوینده،  اهل خانه همه با هم شروع به شستن فرش می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نداشتن وقت کافی  و جای مناسب برای شستشو و خشک شدن فرش، شستن قالی دستبافت و فرش و موکت را به دست کارشناسان زبده و مجرب می‌سپارند که با استفاده از نیروی انسانی کارآزموده و زیر نظر اهل‌ فن، فرش به‌ صورت مکانیزه و یا دستی شسته می‌شود.

با سپردن شستشوی فرش‌های خود به قالیشویی جنت‌آباد شمالی، بهترین شستشو در کمترین زمان و هزینه مقرون‌ به‌ صرفه، می‌توانید فرش‌های خود را به آن‌ها بسپارید؛ از قیمت شست‌ و شوی فرش و اعلاء شویی با توجه به جنس فرش و متراژ آن می‌توانید اطلاعات کسب کنید.
قالی‌شویی جنت‌آباد که زیر نظر صنف قالی‌شویی می‌باشد، خدمات خود را بر اساس آن قیمت‌گذاری کرده‌ است و با کادری مجرب شست‌وشوی فرش‌ها و موکت و مبل را انجام می‌دهد.

خدمات تخصصی موکت شویی

از خدمات دیگر قالیشویی، موکت شویی می‌باشد. برای صرفه‌جویی در مصرف آب و هزینه‌ها می‌توانید شستشوی موکت را در منزل انجام دهید. یکی از خدمات قالی‌ شویی ارزان در غرب تهران شستشوی موکت در منزل و یا در محل کار می‌باشد. کارکنان مجرب بعد از تماس شما در سریع‌ترین زمان در محل کار یا منزل شما آمده و با مواد تخصصی و دستگاه به‌ روز پیشرفته و بنا به  ساختار موکت شستشو را انجام می‌دهند.

موکت ها دارای انواع مختلفی هستند؛ که با استفاده از جنس و مدلی که دارند در منازل، کارخانه، هتل‌ها رستوران‌ها و مراکز تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام از آن‌ ها نوع شستشوی آن‌ها فرق می‌کند در این‌جا به .چند نوع موکت‌ها با شستشو های مختلف‌شان اشاره می‌کنیم.

۱- موکت تایلی: موکتی که در ابعاد هم‌ اندازه در کنار هم چیده می‌شود؛ دارای تنوع و ابعاد مختلفی می‌باشد و شستشوی آن به‌ آسانی انجام می‌گیرد.

۲- موکت کبریتی: این نوع موکت  که یکی از موکت های است که از زمان قدیم بوده و در راهروها استفاده می‌شود و باید در شست‌وشوی آن‌ها دقت کرد؛ چون بسیار نازک هستند و ممکن است در هنگام شستشو به بافت موکت آسیب وارد شود.

۳- موکت نایلونی : این نوع موکت هم در منزل استفاده می‌شود؛ بافتش نرم و مقاوم است اما سریع کثیف می‌شود که هرچند وقت یک‌بار نیاز به شستشو دارد.

خدمات تخصصی موکت شویی در قالی‌شویی

۴- موکت اولفین: از این موکت در اداره و هتل‌ها استفاده می‌شود.  موکت اولفین بسیار مقاوم می‌باشد؛ به‌ خاطر همین در این اماکن ها از این نوع موکت استفاده می‌شود و هر چند وقت یک‌بار باید شستشو داده شود.

۵- موکت پشمی: این نوع موکت‌ها که از مواد مصنوعی و طبیعی استفاده می‌شود و در شستشوی آن‌ ها باید دقت و حساسیت زیادی به خرج داد تا بافت آن آسیب نبیند.

۶- موکت‌های چمن مصنوعی:  از این واحد که برای ورزشگاه و سالن ورزشی، رستوران‌ها، بالکن‌ها استفاده می‌شود و شستشوی آن راحت می‌باشد.

اهمیت شستشوی موکت در منزل یکی از اولویت‌ های ضروری در هر منزل می‌باشد. تمیزی موکت تاثیر بسزایی در زیبایی منزل و یا محیط کار و یا هتل دارد، وقتی‌ که موکت‌ها تمیز باشند، آن مکان بسیار مرتب‌ تر و جلوه بهتری پیدا می‌کنند و از آلودگی هم مبرا می‌شود.

شستشوی موکت در منزل 

موکت امروزه جز کفپوش های پرطرفدار است که شست و شوی آن هم همانند فرش پر اهمیت است چرا که این نوع از کفپوش نیز علاوه بر فرش ها بسیار کاربردی هستند و به دلیل وجود تنوع فراوان در طرح، رنگ و جنس طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.
موکت های متنوعی در بازار عرضه می شود که به نسبت گذشته با کیفیت تر هستند و بیش ترین استفاده از آن ها در اتاق کودک می باشد.
موکت ها همانند فرش ها به صورت گسترده پهن هستند و آلودگی را بیش تر به خود می گیرند به همین دلیل شست و شوی موکت ها هم لازم است هر ازگاهی انجام شود چرا که همانند فرش ها رفت و آمد و انجام کارهای روزمره بر روی موکت ها انجام می شود و ممکن است دچار  لکه هایی از هر ماده و مواد مختلفی شوند.
موکت ها به تنهایی مطابق با هر سبکی می توانند به کار روند، چرا که امروزه طرح ها و رنگ های متنوعی از آن ها موجود است و برای هر سلیقه ای هم وجود دارد. موکت ها برای این که زیبایی و درخشش خود را داشته باشند لازم است که همیشه در حالت تمیز و مرتب باشند چرا که در صورت وجود آلودگی بر روی آن ها می تواند محیط را به حالت نامرتب در آورد. برای شست و شوی موکت هم می توان از شست و شوی خانگی استفاده کرد و هم از خدمات قالیشویی ها که البته همیشه توصیه بر این است که از خدمات قالیشویی ها استفاده شود. شست و شوی خانگی به وسیله ی محلول های خانگی و شامپو فرش انجام می شود و می تواند موکت را به صورت سطحی تمیز کند که در این قسمت به تعدادی از این روش های خانگی اشاره می کنیم :

۱- مورد اول در خصوص استفاده از جوش شیرین که علاوه بر تمیز کردن موکت و ضد عفونی کردن آن، می تواند در صورت وجود بوی نامطبوع، به طور کامل آن را از بین ببرد و در نهایت موکت کاملا تمیز خواهد شد.

شستشوی موکت در منزل 

۲- مورد بعدی استفاده از دستگاه تمیز کننده ی پر کاربرد بخارشوی است که این دستگاه دارای مخزنی مخصوص است که آب و مواد شوینده و یا محلول های خانگی داخل آن ریخته می شود و به وسیله ی بخاری که تولید می شود موکت کاملا تمیز و مرتب می شود. بخار شوی برای سایر لوازمی که مشابه موکت هستند هم بسیار کاربردی است و به راحتی در هر شرایط می توان استفاده کرد.

۳- مورد سوم استفاده از سرکه و آب است که این محلول هم به تمیز کردن موکت کمک می کند و هم می تواند موکت ها را به خوبی ضد عفونی کند که برای انجام این کار لازم است پس از تهیه ی محلول، آن را به کمک اسفنج بر روی موکت بکشید تا کامل تمیز شود. این محلول قادر به پاک کردن لکه های معمول هم می باشد.
شستشوی موکت زیر نظر افراد مجرب و باتجربه به گونه انجام می‌شود که موکت‌ها با دقت فراوان شستشو داده‌ شده و از آسیب جدی به موکت مانند پارگی و آسیب به بافت آن جلوگیری می‌شود. شستشوی موکت در منزل به دو روش مکانیزه و غیر مکانیزه انجام می‌شود.

  •  روش غیر مکانیزه:  مانند روش شستشوی به سبک قدیم می‌باشد. که در این روش ممکن است که به بافت موکت آسیب وارد شود و در مواقع خشک شدن جای مناسبی پیدا نشود و موکت چروک شود. 
  • روش مکانیزه:  روشی است که با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و شوینده‌های عالی که مخصوص موکت می‌باشد، شستشو انجام می شود به بافت موکت آسیب وارد نمی‌شود.

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف

همان‌طور که می‌دانید آلوده‌ ترین قسمت منزل و یا محیط اداری فرش‌ها و موکت‌ها می‌باشند؛ که برای رفع آلودگی می‌توان شستشوی فرش را انجام داد. وقتی‌ که جنس و نوع فرش مشخص باشد، در چگونگی شستشوی فرش کمک شایانی می‌کنند. شستشوی فرش در قالی‌ شویی به چند صورت انجام می‌شود.

۱- شستشوی معمولی

در شستشوی معمولی فرش‌ها با مواد تمیزکننده و آب شستشو داده می‌شوند و این طرز فکر اشتباه است اگر فکر کنید که فرش‌ها تمیز نمی‌شوند؛ در شستشوی معمولی قالی‌ شویی یک‌ بار فرش را با مواد شستشو می‌دهند و در دستگاه‌های مخصوص خشک می‌کند.

۲- اعلا شویی

در این شستشو، قالی‌ها در قالی‌شویی به گونه‌ای شسته می‌شوند که اگر فرش خیلی کثیف باشد و یا رنگ آن روشن باشد و یا دستبافت باشد،  به وسیله شامپوی مخصوص فرش شسته می‌شوند.

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف

در قالی‌شویی،  شستشوی فرش به چند نوع تقسیم می‌شود.

  • روش سنتی:  با استفاده از افراد ماهر و با تجربه  به‌صورت سنتی ابتدا  با مواد شوینده فرش‌ها شستشو داده و فرش ها را در مکان‌ های مناسب برای خشک شدن قرار می‌دهند.
  • روش نیمه اتوماتیک: در این روش هم از نیروی انسانی و هم روش اتوماتیک استفاده می‌کند؛ به‌ این‌ ترتیب که هم از فرچه  مخصوص و فرد مجرب  برای تمیز کردن فرش و هم از آبکشی فرش به روش اتوماتیک استفاده می‌کنند.
  • تمام اتوماتیک: در روش تمام اتوماتیک از مرحله اول تا آخر فرش‌ها کاملاً با دستگاه پیشرفته و تجهیزات مدرن شستشو داده می‌شود در این روش با استفاده از مواد شوینده مخصوص فرش از ۰ تا ۱۰۰ شستشو فرش‌ها در دستگاه مکانیزه انجام می‌گیرد.

 خدمات قالیشویی در جنت‌آباد شمالی

در هر منطقه،  قالیشویی وجود دارد، قالی‌شویی جنت‌آباد شمالی به‌علت کادر حرفه‌ای می‌تواند بهترین خدمات را به تمامی کسانی که به قالیشویی جنت‌آباد شمالی اعتماد کردند و فرش و موکت و مبل شویی را به آن‌ ها سپردند، خدمات باکیفیت و تضمینی ارائه دهد که در این مقاله از خدمات و ویژگی‌های قالی‌شویی در جنت‌آباد شمالی نام می‌بریم.

۱ .قالی‌شویی جنت‌آباد شمالی دارای وب‌سایتی تخصصی می‌باشد و شما خیلی راحت با سریع‌ترین زمان می‌توانید به سایت قالی‌شویی جنت‌آباد شمالی مراجعه کرده  و دیدن خدمات ارائه‌ شده و برداشتن تلفن‌های تماس از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

۲ .یکی از خدمات قالی‌شویی جنت‌آباد شمالی این است که در کمترین زمان ممکن بعد از تماس شما و هماهنگی به محل زندگی و کار مراجعه کرده و فرش‌های شما را تحویل گرفته و به‌صورت حرفه‌ای لوله کرده و به کارخانه برای شستشو می‌برند، پس شما می‌توانید با تماس ساده در کمترین زمان  فرش خود را به قالی‌شویی جنت شمالی بسپارید.

خدمات قالیشویی در جنت‌آباد شمالی

۳. بعضی  از قالی‌شویی ها  بعد از این‌که فرش‌ها شستشو دادن هزینه‌های دیگری را به هزینه شستشوی فرش اضافه می‌کنند و فاکتور را بدون این‌که شما اطلاع داشته باشید، از هزینه‌های شستشوی فرش به شما می‌دهند. اما در قالی‌شویی جنت‌آباد شمالی قبل از اینکه  فرش شما را تحویل بگیرند از کارشناسان بر اساس فرش شما دستباف و یا ماشینی  و براساس اندازه و نوع جنس فرش با کارشناسی دقیق فرش‌ها را بررسی کرده و بر روی آن‌ها قیمت‌گذاری می‌کنند و فاکتور را به شما تحویل می‌دهند.

دلیل کیفیت قالیشویی مادر جنت‌آباد شمالی

یکی از اصیل‌ترین، باکیفیت‌ترین، قدیمی‌ترین و معتبرترین قالی‌شویی در جنت‌آباد شمالی وجود دارد. قالی‌شویی مادر می‌باشد اگر کسی قصد شستن فرش موکت و مبل خود را در جنت‌آباد شمالی دارید، پیشنهاد می‌شود فرش های خود را  به قالی‌شویی مادر بسپارید. در قالی‌شویی مادر بعد از ثبت سفارش خود که به‌ صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌شود، به آدرس داده‌ شده نیرو در محل و منزل شما برای جمع آوری  فرش در سریع ترین زمان ممکن اعزام می‌شوند و فرش‌ها را لوله شده برای شستشو به قالی‌ شویی می‌برند.

مرحله شستشو و پاک‌سازی قالی که با افراد مجرب و کارآزموده و بهترین مواد شوینده و پیشرفته‌ترین دستگاه قالی‌ شویی فرش شما شستشو داده‌ شده و خشک می‌شود ودر  تاریخ برگشت، لوله شده و کاور شده به مشتری تحویل داده می‌شود. قالیشویی مادر دارای بزرگ‌ ترین دستگاه شستشو در خاورمیانه است که می‌تواند شستشوی سریع و باکیفیت را برای مشتریان داشته باشد، کارخانه‌ی قالی‌شویی دارای سیستم استاندارد می‌باشد و دارای آزمایشگاهی می‌باشد که با توجه به جنس و نوع فرش نوع شستشو را مشخص می‌کنند. هم چنین کلیه خدمات ترمیم بید خوردگی فرش و رفوی فرش در این مجموعه انجام می شود.

شست و شوی فرش خیلی کثیف در قالیشویی جنت آباد شمالی

در برخی مواقع فرش هایی هستند که از حد معمول بسیار کثیف تر می باشند که در این شرایط شست و شوی معمولی در قالیشویی نمی تواند پاسخگوی مناسبی باشد به همین دلیل در این شرایط قالیشویی به اعلا شویی می پردازند که این خدمات تنها زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فرش ها در کثیف ترین حالت ممکن هستند و لازم است در دو نوبت به طور کامل شسته شوند.
اعلا شویی دو مرحله ای است و مواد شوینده های مخصوصی هم در این روش استفاده می شود تا تمام آلودگی های فرش به طور کامل شسته شود و هم چنین در انتهای کار فرش به وسیله ی نرم کننده جهت بازگشت به انعطاف سابق خود شست و شو می شود و در نهایت فرشی کاملا نرم و تمیز خواهید داشت.

شست و شوی فرش خیلی کثیف در قالیشویی جنت آباد شمالی
این خدمات در قالیشویی جنت آباد شمالی در بالاترین کیفیت و توسط تجهیزات مدرن انجام می شود.
لازم به ذکر است که فرش هایی که خیلی کثیف هستند در منزل توسط شست و شوی خانگی به خوبی تمیز نخواهد شد چرا که امکانات لازم برای انجام این کار در منازل موجود نمی باشد به همین دلیل همیشه توصیه بر این است که از خدمات اعلاشویی در قالیشویی ها استفاده شود که قالیشویی در جنت آباد شمالی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

معرفی یکی از بهترین قالی شویان تهران

ّبهترین قالیشویی در تهران ویژگی های خاصی دارد که آن را با مجموعه های دیکر متمایز کرده است. به عنوان نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- بهترین قالیشویی های تهران خدمات متفاوتی را عرضه می کند. ارائه خدمات گوناگون سبب می شود که قالیشویی مشتریان زیادی داشته باشد و افراد به راحتی به مجموعه مراجعه و اعتماد کنند.

۲- بهترین قالیشویی تهران بسیار خوش قول عمل می کنند و سعی می کنند فرش ها را یک الی دو روز زود تر از قرارداد به مشتری تحویل دهند.

معرفی یکی از بهترین قالی شویان تهران

۳- یکی از ویژگی های بهترین قالیشویی های تهران این است که برای شستشوی فرش ها و… از شوینده های مرغوب و با کیفیتی استفاده می کنند. استفاده از شوینده های مرغوب سبب بالا رفتن کیفیت و تمیز شدن فرش می شود و فرش هیچ گونه آسیبی مانند زبر شدن، رنگ پریدگی و… نمی شود.
رنگ پریدگی یکی از آسیب های شایع است که در حین شستشو فرش ها ایجاد می شود به همین دلیل بهترین قالیشویی های تهران سعی می کنند از رنگ پریدگی فرش جلوگیری کنید.

۴- در قالیشویی شستشوی فرش ها با دستگاه هایی انجام می شود که هیچ گونه فشاری به فرش وارد نمی کند و فقط سطح فرش را با فشار مناسب مورد شستشو قرار می دهد.

بهترین قالیشویی های تهران علاوه بر شستشو فرش ها به بهترین روش، افرادی را برای شستشو فرش ها استخدام می کنند که تجربه و مهارت کافی را داشته باشند و مسولیت شستشو انواع فرش ها را بر عهده بگیرند.
شستشوی برخی از فرش ها مانند فرش های دستبافت، ابریشمی، عتیقه و … در بهترین قالی شویی ها به صورت حرفه ای و با رعایت تمامی نکات اصولی انجام می شود. رعایت برخی از نکات هنگام شستشو فرش ها بسیار مهم است به همین دلیل هنگام شستشو متخصصین و ارزیابان بر نحوه شستشو نظارت لازم را دارند.

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما