پاسخگویی ۲۴ ساعته ۶۲۹۹۹۰۱۰- ۰۲۱

مبلشویی در تهران

امروزه شستشوی مبل ها، در میان مردم، رواج پیدا کرده است و  یکی از دلایل این کار به خاطر افزایش قیمت مبلمان می باشد. یکی از دغدغه های هر خانم خانه دار، این است که مبلمان خانه زود کثیف می شود؛ چرا که مبل ها غالبا وسیله ای هستند که زیاد استفاده می شوند. اغلب افراد به محض ورود به خانه با هر نوع لباسی روی مبل یا کاناپه می نشینند. به همین دلیل بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند. از طرف دیگر، مبلمان وسیله ای است که بیش از وسایل دیگر در معرض دید می باشند.

مبلشویی در تهران

تمیز کردن مبلمان در هر منزلی، درگیری ذهنی ایجاد می کند؛ زیرا با هر شوینده ای، قابل تمیز کردن نیست و همچنین تعویض سالیانه مبل ها نیز، مقرون به صرفه نیست. با تمام شرایط ذکر شده اصلا نگرانی نیست. راهای ساده ای جهت تمیز کردن مبل در منزل وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


۱- اگر مبل شما چرم است، می توانید با دستمال نمدار، کمی مبل را تمیز کنید. مبلمان چرم، امروزه به خاطر زیبایی وشیک بودن، در هر خانه و اداره جات وهتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. تمیز کردن این نوع مبلمان، از بقیه راحت تر است؛ البته بهتر است اگر سعی کنید زود به زود مبلمان را تمیز کنید. زیرا اگر لک ها قدیمی شود، سخت تر تمیز می شوند. مواد شیمیایی برای پارچه هایی با جنس چرم، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه اثر خیسی بر روی مبل نمی‌گذارد، و می‌توان بلافاصله بعد از آن بر روی مبل نشست. گرد و خاک موجود در هوا هم، نیاز مبلمان به تمیز شدن را بیشتر کند.  

۲- اگر مبلمان شما از جنس مخمل است، کار شما سخت تر می شود. زیرا در پارچه مخمل، آب سریعتر جذب می شود و خشک کردن مبل، زمان زیادی لازم دارد. جهت تمیز کردن مبل مخمل، ابتدا باید گرد وخاک مبل را با جاروبرقی تمیز کرد وبا یک دستمال سفید تمیزنم دار به همراه شامپو، شروع به تمیز کردن کنید. ابتدا مبل را با دستمال نمدارتمیز کرده، سپس کف ایجاد شده از مواد شوینده را روی محل لک می ریزیم و با دستمال می کشیم و مدتی زمان می دهید، تا کمی کف روی محل بماند و بعد دوباره با دستمال نمدار روی محل می کشیم که خوب خشک شود. البته باید دقت کنیم که دستمال حتما تمیزو سفید باشد. اگر دستمال رنگی باشد یا کثیف، ممکن است به مبل رنگ دهد. اگر لکه ها از جوهر یا از چربی بوجود امده باشد، که راه های دیگری دارد. همانند استفاده از جوش شیرین و سرکه و یا الکل. در تمام موارد ذکر شده توصیه می شود، ابتدا در محلی از مبل که در دید نیست، امتحان کرده که اگر هریک از این مواد با پارچه مبل سازگارنبود، زودتر متوجه آن شوید.

مبلشویی تهران

البته این روش برای لکه های سطحی است وبرای لکه های عمیق تر باید از یک قالیشویی معتبر کمک گرفت. مبلشویی های زیادی هستند که می توانید با آنها تماس بگیرید و ازخدمات آنها بهره مند شوید. آن ها در اسرع وقت در محل زندگی شما حاضر می شوند وبا امکاناتی که دارند، به شما کمک می کنند. در وهله اول جهت شناسایی جنس پارچه ها، اقدامات لازم را انجام داده و می دانند از کدام مواد شوینده استفاده کنند، که باجنس پارچه سازگار باشد. زیرا مهارت لازم را دارند ودر این زمینه آموزش لازم را دیده اند. بعد از تمیز کردن، با دستگاه مکش  که در اختیار دارند، آب موجود در مبل را می کشند وپارچه مبل را کاملا خشک می کنند واین بهترین گزینه، جهت تمیز کردن مبلمان شما می باشد.

البته همین که این امکان وجود دارد تا مبل را در محل زندگی ودر خانه شما تمیز کنند، یک مزیت عالی است. چون دیگر نیاز به حمل مبل وجابه جایی در این خیابان های شلوع نیست و در کمترین زمان وبه بهترین وجه، مبلتان تمیز می شود.

فرایند مبل شویی در کارخانه

به فرایندی که شستن مبل توسط افراد متخصص در هر مبلشویی می باشد، را فرایند مبلشویی می گویند. به این صورت که پرسنل با مهارت واموزش دیده در محل زندگی حاصر شده وهزینه ها را برآورد می کنند و مواد شوینده مورد نیاز را بررسی می کنند و سپس اقدام به شستشوی مبل می کنند. اغلب شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک مانند دستگاه بخارشور انجام می دهند. این کار چند مزیت دارد.

۱- رطوبت کمتربه مبل می رسد.

۲- مبل زودتر خشک می شود و از بوی بد، جلوگیری  می شود.

۳- سرعت کار بالا می رود و زودتر به اتمام می رسد.

۴- مبلمان مانند روز اول تمیز شده و عاری از لکه لکه شدن می شود.

وقتی به مبل، رطوبت کمتری می رسد و باعث می شود خود به خود طول عمر پارچه مبل بیشتر شود. اما زمانی که میزان نم به مبل و پارچه آب زیاد باشد، به اسفنج های زیرین هم رطوبت نفوذ کرده وباعث کپک زدگی می شود وطول عمر پارچه کمتر می شود. وقتی آب به مدت زیاد در پارچه بماند، بوی بد می گیرد؛ که این مورد هم می تواند ناخوشایند باشد.

فرایند مبل شویی در کارخانه

برای خشک کردن فوم هایی که روی مبل وجود دارد، از دستگاه های با قدرت بالایی که مکنده هستند، استفاده می شود. خشکشویی مبل یکی از مهارت هایی است که باید توسط متخصصین این کار انجام شود. زمانی که شما از پرسنل شرکت مبلشویی، درخواست خدمات داشته باشید، به میزان کمتری منزل شما دچار بی نظمی شده و بدون حرکت دادن و جا به جایی مبل ها در سریعترین زمان ممکن پاک می شوند.

بهترین مبل شویی در تهران

مبل شویی، کاری است که باید به طور منظم و هر چند ماه یک بار انجام شود. اگر تمیز کردن و شستشوی مبلمان با دقت و به صورت تخصصی انجام شود، به مبلغ هیچ آسیبی وارد نمی شود. شرکت های مبل شویی  از جمله مبل شویی جنت آباد، با داشتن پرسنلی مجرب، مبل شویی در محل و با سریعترین زمان و دستگاه های مجهز انجام می دهد. و دیگر نیازی به جابجا کردن مبلمان نیست.  شستشوی مبل در منزل و همچنین ارائه ضمانت نامه کتبی به مشتریان و همچنین استفاده از مواد شوینده نانو،  بعد از دستگاه‌های مجهز از خصوصیات این مبل شویی می باشد.  مبل شویی با توجه به سوالاتی که  در مورد جنس  پارچه مبل، همچنین آسیب هایی که به آن وارد شده است، به مشتریان هزینه کار را اعلام می کند وهیچ گونه هزینه مازاد از مشتری دریافت نمی‌کند.

بهترین مبل شویی در تهران

بهترین مبل شویی، در واقع  دارای مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه می باشد. تا بتوانند به بهترین نحو خدمات رسانی کند و تعداد زیادی از شهروندان می توانند به این شرکت اعتماد کنند وکار خود رابه آنها بسپارند. سابقه طولانی خدمات صادقانه باید از ویژگی های این شرکت باشد. یکی از این شرکت ها را می توان شرکت مبلشویی مادر را معرفی کرد. چرا که درسطح وسیعی از تهران، کار خدمات دهی را انجام داده وشما از هرجای تهران می توانید با این شرکت تماس بگیرید. نوبت بگیرید تا برای انجام کار شما پرسنل حاصر شوند وبا دقت زیاد همه مراحل را انجام دهند. در ابتدا همه هزینه ها را برآورد می کنند وبا شما در میان می گذارند و این یکی از مزیت های این شرکت است. یکی دیگر از مزایای این شرکت، وقت شناسی می باشد. آن ها به سرعت کار خود را شروع کرده، شامل مراحل زیر می باشد:

۱- غبار روبی  و گرد گیری

۲- برس کشیدن و گرفتن پرزها

۳- تمیز کردن مبل با استفاده از موادشوینده

۴- خشک کردن مبل با استفاده از دستگاه مکش

خدمات بهترین مبل شویی در تهران

مبل شویی، علاوه بر تمیز کردن و شستن مبل، باعث افزایش عمر مبل می شود. منتها در صورتی که به وسیله نیروی متخصص و کارآمد انجام شود. در تهران می توانید در هر جایی با مبل شویی تماس حاصل نمایید. کارشناسان به محل اعزام می شوند. پس از بررسی مبلمان، شروع به شستشو و خشک نمودن آنها می کنند. داشتن نیروی با تجربه  باعث می شود که مشتری دائمی این مجموعه شویم.

خدمات مبل شویی شامل:

۱- برآورد کردن هزینه

۲- درکوتاه ترین زمان در مکان زندگی شما حاضر شوند و در اسرع وقت کار شما را انجام دهند.

۳- بهترین مواد را به کارمی برند.

۴- به پارچه مبل آسیب نزنند.

۵- کار خود را در نهایت دقت وسرعت انجام دهند.

برای تماس با شعب نزدیک خود از قسمت تماس با ما، شماره شعبه قالیشویی را پیدا کنید

نظرات شما

۴.۴/۵
تماس با ما